Hi Erzijn vast wel tig vn dit soort onderwerpen maar na een zoekvraag is mijn antwoord toch niet bevredigd. Ik ben nu 30 weken zwanger en sinds gister voel ik die kleine een heeel stuk minder als normaal. Normaal is tie echt super druk en wordt ik behoorlijk inwendig mishandel. Zeker zodra mijn handen op mijn buik werden gelegd reageerd ie gelijk. En nu krijg ik af en toe een vaag trapje en voel ik het wel een beetje draaien. Is dit normaal? Of toch maar even bellen? Ik wil niet bellen omdat ik het wel voel maar niet zoals altijd.
1. Als je je zorgen maakt gewoon echt even bellen. Ik heb wel dagen gehad dat ik de kleine minder voelde, maar deze krijgt ook minder ruimte, dus wellicht niet heel gek! Toch blijf ik erbij dat bellen bij zorgen gewoon kan en dus doen...
Ik heb een paar dagen geleden hetzelfde bericht neergezet. Het is heel normaal als je de spruit een paar dagen wat minder voelt. Bij mij heeft het twee a drie dagen geduurd en nu doet ie het weer volop. Als je je heel erg zorgen maakt kun je altijd je vk bellen. Good luck
Ik heb toch maar het ziekenhuis gebeld en heb een uur aan de CTG gelegen. De kleine was idd erg rustig maar het hartje deed het goed. Gezien mijn schildklier afwijking en een kleine groeiachterstand moet ik dinsdag op herhaling en vrijdag weer een echo. Tenzij het morgen nog zo is dan moet ik eerder aan de bel trekken. Ik had in iedere geval niet te vroeg gebeld.
Goed om te horen dat alles in orde lijkt te zijn. Succes dinsdag & vrijdag! (zou ook wel graag weer een echo willen zolang de kleine er niet uit is... wil mijn ukkie ook graag zien )