Ik ben benieuwd of er dames zijn die ook te maken hebben gehad met een pre of post natale depressie.. Ik zou graag met hun in contact komen.. Ik wil liever niet alles op internet zetten maar kort komt het erop neer dat het echt niet meer gaat.. Ik heb al maanden het gevoel dat ik dieper wegzak in de grond en ik herken mezelf (oa in gedrag) niet meer.. Gisteravond kwam het absolute dieptepunt en heb ik het gevoel dat de echte ik gevallen is in een diepe put terwijl ik bovenaan stond te kijken.. Sorry voor de warrige uitleg..
Hai meis, ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je je heel snel weer gelukkiger gaat voelen! Nog even en jullie kunnen de kleine in je armen houden! Ik heb er gelukkig geen ervaring mee dus kan niet met je mee praten. Maar misschien is het wel slim om direct even je huisarts te bellen om mee te praten als je voelt dat je het niet meer aan kan! Sterkte! Groetjes Debby
dankjewel... het erge is is dat ik niet weet of ik die kleine wel wil.. Ja, sorry het klinkt hard maar of ik daar straks gelukkiger van ga worden vraag ik me steeds af.. De huisarts is gebeld.. die belt me vandaag terug... eerste stap richting erkenning
Ik vind het flink van je dat je je problemen erkent en de huisarts hebt gebeld! Ik kan me er niks bij voorstellen, maar vind het wel erg rot voor je. Mag ik vragen waarom je je afvraagt of je wel gelukkig zal worden van de kleine? Waar zie je tegenop? Veel sterkte hoor!