Dinsdag avond begon hier uit het niets de weeën. Deze waren ook op de CTG te zien. Maar geen ontsluiting verder en zodra de gyn mij toucheerde stopte het. Nachtje gebleven en weer naar huis de volgende dag. Nu ben ik bijna 36 weken en wil nog best de deur uit. Maar ik woon in een afgelegen dorpje waar een bus om het uur komt. En voor je op je bestemming bent moet je ongeveer 45 minuten reizen met de bus. Zouden jullie dit nog wel doen? Of zeggen jullie.... Nee doe maar niet want je had al eerder weeën.
Ik zou me er niet prettig bij voelen, maar als jij denkt dat het wel kan, kun je het gewoon doen natuurlijk. Als het echt nodig is omdat je sterke weeën krijgt of omdat je vliezen breken, is een ambulance om je op te pikken en naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis te rijden er natuurlijk ook zo!
Ik zou me er niet prettig bij voelen. Hier hebben we afgesproken dat we vanaf week 37 lekker dicht bij huis/woonplaats blijven voor het geval dat. Kun je niet vragen of mensen gezellig bij jou op bezoek willen komen?
Mwah, ik zou het zelf niet doen. Zou er onrustig van worden Misschien als je samen met iemand met de auto gaat, die je naar het ZH kan brengen voor het geval dat.
Ik dacht dat ik misschien te voorzichtig zou zijn. Maar zo te lezen zijn mijn twijfels gegrond. Inderdaad dan maar iemand mee nemen met een auto!
Ik zou me daar niet prettig bij voelen kun je niet wat leuks doen met een vriendin oid met een auto maar als jij het wilt houd niemand je tegen hoor
Zolang je je er zelf prettig bij voelt. Waarom niet. Ik ga straks ook niet vanaf me verlof heel dicht bij huis blijven ofzo.