Opzoek naar ultime kinderstoel ;))

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Even uitleg: we hebben open woon-eet-keuken kamer. Onze kookeiland wordt verlengt door tafel van onbewerkte balken.
    Tafel aan een kant 3 grote armleuning stoelen en andere kant bank zonder leuning. Die bank schuiven we onder tafel.
    Kinderstoel kan dan aan kopse kant staan.

We hebben niks met te glanzende chroom of kleur stoeltjes..
    Liefst hout of design en minimalistisch en witte kleur..
    Ik tvijfel ook over of is het handig dat baby eigen tafeltje heeft of niet??
    Onze tafel is onbewerkt hout honderden jaar oud dus eten resten blijven zo in...
    Houten stoeltjes vind ik mooi maar zonder tafeltje niet handig?? Ook kan je die niet verstellen??

Ik heb hiet voorbeelden nog van wat ik mooi vind.
    Heeft iemand daar ervaringen mee??

Stoel advance
    Kinderstoel Advance - Must haves - Hippe Mama's

Hoppop
    hoppop kinderstoel 'trono' aqua | hoppop | merken | babyandkidsplanet

Boon flair
    boon flair kinderstoel wit/oranje | boon | merken | babyandkidsplanet

Babbie first
    Kinderstoel Yaris Set Wit

Nuna zaaz
    Nuna Zaaz Kinderstoel - Green

Andere iedeen?? :))

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij hebben deze in het zwart.
    Bekijk bijlage 334911

Ideale stoel met leuke prijs!
    Ik vind een eigen blad wel erg fijn,niet alleen voor etens resten maar ook ivm slaan en rommelen met ander spul.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij hebben hier de blank houten stokke tripp trapp... en daaraan hebben we de (afneembare) playtray voor eraan. (= eetblad die je heel gemakkelijk erop en af kan zetten/halen)
    Ideale stoel vind ik en te gebruiken tot ze ongeveer 8 jaar zijn. Verstelbaar en gemakkelijk te reinigen.

Is in allerlei soorten/kleuren etc te krijgen.

Zo hebben we het hier:

bol.com | Playtray - Stokke Tripp Trapp - Transparant | Baby

4. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Hier ook een Stokke triptrap. Ik vind het de ideale stoel, omdat ze daar ook nog lang op kunnen zitten. Wij hebben er geen blad bij waarvan gegeten kan worden, maar gewoon n plastic kleed op tafel.
    Qua model lijkt hij n beetje op de hoppop kinderstoel. Je hebt ze in allerlei kleuren en kunt er ook kussentjes in laten maken waarbij je de keuze hebt uit tig soorten motieven (via internet, niet van Stokke zelf, die heeft n zeer beperkte en naar mijn mening nogal truttig assortiment).

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik zweer bij de stokke tripptrapp. Wij gebruiken hem vanaf de geboorte (newbornset) en nu met babyset en playtray. Ideaal!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik vind triptrap ook mooi maar die playtray super lelijk.. Misschien omdat het doorzichtig is...
    Kleed op tafel is geen optie of anders moet ik het steeds leggen en weghalen... En placemat zal door de hele huis vliegen :))
    Welke voordeel heeft tripptrap vs andere die ik boven heb links??

Vint zo lastig want het tafel staat midden in en die storl dan ook.. Wil goede keuze maken...

7. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Playtray is er ook wit en zwart dacht ik? Stokke tripp trapp is idd mooi en strak en vele leuke kussentjes te krijgen!

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    De playtray is los dus die haal je er zo vanaf. Wij gebruiken de playtray alleen tijdens het eten om te voorkomen dat ons zoontje bij de pannen, borden etc op tafel kan...

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    klopt.

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Die hebben wij ook en erg handig en ideaal vind ik hem :D

11. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een stokke en dan in de donkere houtkleur. Ideaal vind ik hem. Op tafel heb ik er een verplaatsbaar blad, ook van stokke, bijgekocht. Hij zit met zuignappen vast aan tafel, dus je kunt hem eraf halen als je niet aan het eten bent.

12. lusa30

lusa30 Actief lid

4 dec 2012
    156
    0
    0
    Hier ook de stokke tripp trapp. Ideaal. Wij hebben het in het lichtblauw, maar die is er ook in het wit. Leuk kussentje erbij. Hier geen blad ervoor. Vindt ik niet nodig, maar als je het niet mooi vindt haal je hem er ma het eten gewoon af. De tripp trapp kan ergggg lang mee

13. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Die playtray is er inderdaad ook in wit en zwart (niet doorschijnend). Hij staat hier achter de kast als we niet aan het eten zijn, bij het eten gaat hij er op al moet ik zeggen dat ze nu al lang ook gewoon aan tafel mee eet...
    Maar voorheen werd alles van tafel geveegd als ze er bij kon!

14. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wij hebben de bloom, ideaal lang te gebruiken..
    Van je keuzes vind ik de nuna het leukst en makkelijkste eruit zien.
    Maar geen praktische ervaring.

Wel vind ik het zeer uitlopend van super strak, naar zelf beetje oudbollig.. Dus lastig!! ;)

15. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Neem ajb gewoom de stoek vannikea van 15,95. Daar zou ik dan wel het blad bj nemen. Wij hebbennde bloom fresco van 360 euro (!!) gekocht en t is een rot ding.... Hij zakt er in weg, t blad is te hoor, echt drama! Mn moeder had de ikea kinderstoel en daar zit hij zoooo super in! Wij hebben zelfs de bloom verkocht. Er staat nu een ikea kinderstoel..

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Of als je wat meer design wil de Ikea Leopard. Verkrijgbaar in meerdere kleurtjes, superstoel!

17. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    De ikea stoel is inderdaad ideaal! Wel wat minder mooi maar ja..

18. Stoeteltje

Stoeteltje Actief lid

11 sep 2011
    103
    0
    16
    Noord-Holland
  19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wij hebben nuna zaaz geweldige stoel !

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben de boon flair en hij is superfijn! We gebruiken hem al sinds ze 6 maanden is en ze past er nu nog steeds makkelijk in! Ook erg fijn dat hij omhoog en omlaag kan

Deel Deze Pagina