38 w & Eerst bloed/nu bruinverlies na inwendig onderzoek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oummi, 21 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oummi

Oummi Lid

20 mrt 2015
    60
    0
    0
    Heyhey!
    Ik ben 38 weken zwanger.. Gisterenochtend ben ik op controle geweest.
    Alles was inorde, Heeft ze me inwendig onderzoek gedaan had ik al 1cm opening. Ze zei me dat ik wat kon bloeien na het onderzoek.
    Dit was ook het geval toen ik savonds nog bloed verloor heb ik gebeld of het normaal was ze zei me dat als het niet extreem was dat dit normaal is.
    Nu vandaag heb ik nog steeds bruinverlies... Is dit normaal?
    Ik maak me zorgen omdat ze me zei dat ik woens terug moest komen aan de monitor omdat ik enorm veel vocht ophield en ze het wouden opvolgen dat ik geen zwangerschapsvergiftiging oploop..
    Ze zei me ook dat wnr ik me echt ziek zou voelen ik naar het ziekenhuis moest gaan. Dit is niet het geval gelukkig.

Wel voel ik de baby af en toe maar niet extreem hard zoals in afgelopen tijd dat het zelfs pijn kon doen..

Ok lange uitleg hoop dat ik wat reactie krijg :(

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Als je het niet vertrouwt gewoon nog een keer bellen. Ik denk dat het bloedverlies/bruinverlies normaal is , had ik namelijk ook elke keer bij inwendig onderzoek. Maar als jij de baby minder voelt en ongerust bent gewoon bellen , daar zijn ze voor !!

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Het bloed verlies is normaal gebeurd vaak na een inwendige onderzoek. En dat het nu bruin is is positief dan is het oud bloed.

Zolang het niet op een menstruatie lijkt hoef je je geen zorgen te maken, zeggen ze bij mij altijd :)

Hou jezelf kwa klachten gewoon goed in de gaten, als je het niet vertrouwd gewoon bellen!

4. Oummi

Oummi Lid

20 mrt 2015
    60
    0
    0
    Dank jullie !! Nu heb ik mss nog een raar/grappig vraagje..
    Ik vroeg me af of je water ook kan breken tijdens je slaap? Wat dan met je matras, Die kan je toch niet wassen.. haha

5. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Je vliezen kunnen op elk moment van de dag breken.
    Vaak is het maar heel weinig. Tenzij de vliezen breken bij de baarmoedermond.
    Bij ons dochtertje kon ik het net af met een inlegkruisje.

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Bloedverlies is normaal na inwendig onderzoek. En wat die vliezen betreft: het kan weinig zijn (bij de eerste waren het een paar druppels) maar ook echt een waterballet (bij de tweede was het als in je broek piesen en toen kwam er op het moment dat het kind er was nog een golf waar de verloskundige en verpleegkundige natte voeten van kregen met de boodschap: goh, das al een paar maanden niet meer gebeurd).

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Daar zitten toch al die zeiltjes voor in je kraampakket? Om je matras te beschermen..

8. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Vliezen braken snachts draaide me om en de kraan stond open nooit gedacht dat het zoveel kon zijn.
    Had er gelukkig wel een mat op liggen

Deel Deze Pagina