Baby-inkopen gedaan vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetangel100, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Vandaag ben ik met mijn man babyinkopen gaan doen!
    De bedoeling was dat we even naar Babydump zouden gaan en daar een commode zouden kopen met het badje erin. (Iemand hier trouwens bekend mee? Het leek ons wel handig!)

    Daarna heb ik hem meegesleept naar de Prenatal haha en daar hebben we een klamboe gekocht, een luieremmer en een superleuk pakje met opschrift: I'm the cutest baby on the block. Haha... Dat pakje had ik al in het boekje gezien van Prenatal, heel leuk!

    Verder een overtrek voor het verzorgingskussen gekocht en een badthermometer, alles in limegroen!

    Nog meer mensen last van baby-koop-gekte?? :)
     
  2. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja ik ken het gevoel!
    Wij hebben ook al vanalles gekocht en af en toe sleep ik
    de man mee naar de winkels en dan zoeken we samen wat babydingetjes uit....
     
  3. evy

    evy Lid

    20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Sjesus ik ben helemaal blut van al het kopen!Nee zwangere en sparen dat gaat niet samen hmmm en de 9 maanden beurs moet nog komen
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben ook spullen vd babydump, maar vonden de service
    slecht, en zo veel goedkoper was het er ook niet!
    Bij vonden babypark leuker.
     
  5. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Wij hebben ook al dingen gekocht, de kinderkamer hebben we van vrienden gekregen en is precies de kleuren die wij mooi vinden. Wij zijn ook bij babydump geweest en hebben een kinderstoel, autostoel, badje met standaard(soort totaalpakket) luieremmer, aankleedkussen, autostoeltje, klambo enz. pfffffff gisteren een wipstoeltje gekocht bij kruidvat en rompertjes, sokjes en spuugdoekjes bij hans textiel. Van mij hoef het allemaal niet zo duur te zijn. De klambo's bij babydump waren heel duur, zag een hele mooie maar die was 129 euro nu heb ik er 1 van 40 euro en net zo mooi.
    Tis zo leuk om dingen te kopen, oh ja de box hebben we via marktplaats gekocht.
    Nu nog behang afhalen in het kamertje, laminaat leggen en verven. Jippie kan bijna niet meer wachten.

    Groetjes toi
     
  6. lisacar

    lisacar Actief lid

    Tja, ik kan het nu ook niet laten. Ben net op vakantie geweest naar Zuid Afrika en heb me daar helemaal suf gekocht in ontzettend schattige baby kleertjes.

    Groot voordeel was dat kleding daar goedkoper is en als toerist zijnde kun je ook nog alle belasting terugkrijgen van goederen die je daar aanschaft en meeneemt naar je eigen land.

    Jammer is alleen wel dat ik nu alleen nog maar neutrale kleertjes kan kopen omdat ik het geslacht nog niet weet.
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    De klamboe's bij babydump zijn inderdaad heel duur :( Wel heel mooi! Wij hebben de klamboe nu bij Prenatal gekocht!
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

    Hahahaha helemaal mee eens!!!
    Maar een voordeel hadden wij; de meubeltjes hebben we niet hoeven kopen, want die gebruiken we gewoon van mij nog, waar ik als kindje in heb gelegen. Voor de rest hebben we ook veel via Marktplaats; badje, luieremmers, lamp, hemeltje enz. allemaal van Snoopy.
    En ik heb kleertjes gekocht bij Zeeman en C&A en V&D. Moet zeggen dat ik de hydrofyl luiers van de Zeeman niet van die geweldige kwaliteit vind, erg dun! had ik niet verwacht want de keertjes zijn wel goed....
    Maar goed maakt niet uit ze waren erg goedkoop, en als het stuk is of zo heb ik weer een excuus om nieuwe te kopen hahaha.
    Op naar de 9 maanden beurs ;)
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Haha, ik koop de Zeeman en de Hema ook helemaal leeg. Nog 2 weken en dat weten we wat het wordt en ik vrees dat de koopdrang dan nog erger wordt :oops:
    De hydrofiel luiers van de Hema zijn trouwens wel goed en niet duur!
    (misschien een tip?)
     
  10. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Ik heb een hele leuke ladenkast gezien bij Ikea die prima als commode kan dienen, een bedje van 60 euro en zo ben ik voor de meubeltjes met 250 euro klaar.. Vind nl al die meubels van de babywinkels geweldig mooi maar ook vreselijk duur :(
    En omdat we nog gaan verhuizen moeten we toch echt ook nog wat overhouden :)
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij hebben daarom dus die commode gepakt met het badje erin!
    Heel handig en plaatsbesparend ;)
    Is iemand bekend met die commode's??
    (Is trouwens een bouwpakket en aangezien mijn man helemaal niet handig is, heb ik de hele middag geklust gister haha... Ik lijk af en toe Nico van eigen huis en tuin wel. Mijn man kijkt toe vanachter de computer en ik schroef t kastje in elkaar hahaha)
     
  12. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Zo een bedoel ik:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik vergeet nog helemaal de Hema hahaha daar heb ik ook al mega veel vandaan ;) Daar wilde ik eigenlijk ook de luiers kopen, maar bij de Zeeman waren ze goedkoper. Maar ja je ziet het goed koop is nu wel weer duur koop. Ik ga ze daar ook kopen zometeen ;)
     
  14. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    hmm de aandrang om me helemaal blut te kopen is heel groot maar tot nu toe is mijn verstand iets sterker.

    tot nu toe hebben we via marktplaats een babykamer gekocht, een massief houten dus die kan nog eeuwen mee (letterlijk) :) , die mensen waren zo blij dat ze er eindelijk van af waren dat ik ook nog twee kruiken kreeg (nooit gebruikt want beide kindjes waren in een hittegolf geboren.

    1 rompertje (als cadeautje voor mijn man) en al 10 rompertjes gekregen waarvan 8 maatje 50 (moet toch voor het begin genoeg zijn dus de eerste waarschuwing is al naar de fam toe, geen maat 50 meer :) )

    1 set kleertjes maat 50 van de zeeman (kon het gewoon niet laten) en verschillende kledingstukken al gekregen.

    de hydrofiele luiers en washandjes heb ik bij de Hema gekocht, mijn man die nogal grote handen heeft verbaasde zich erover dat de washandjes groot genoeg waren voor zijn handen en dat voor €1,90 (voor 3 stuks)

    sokjes (allemaal gekregen).

    van mijn ouders heb ik een leuke houten opberg kistje gekregen met inhoud waaronder navelbandjes en een fles.

    6 spuugdoekjes (gekregen).

    Maxi cosi hebben we in bruikleen van een vriendin (kleine is nu een jaar en maakt er geen gebruik meer van en het scheeld ons weer wat in de knip)

    voor de rest wachten we eerst maar eens de 9 maanden beurs af en de eventuele aanbiedingen die daar zijn, en dan moeten we maar eens op zoek naar de rest.

    Groetjes
     
  15. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)

    ik heb geen ervaring met die commode...maar als ik het zo zie op de foto, lijkt het mij niet handig....waar leg je je baby neer als je hem/haar net in het badje hebt gedaan???? ik heb alles klaar liggen zodat iris direct in een warme doek terecht komt....
     
  16. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Die zijn bij de baby-walz ook te koop.
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    ja alleen duurder. De plaatjes komen wel van baby-walz!
     
  18. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dan klap je m met 1 beweging dicht! Maar ach, anders heb ik ook nog een los verzorgingskussen als de commode in de praktijk niet blijkt te werken!
     
  19. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik ben ook helemaal koop ziek, wij gaan elke zaterdag wel ergens heen, ik heb zowat alle baby winkels gezien. Ik woon zelf in brabant, maar ik rij over al naar toe. En het scheelt echt bakken met geld als je een beetje goed rond kijkt.
    Bij mabymax in veenendaal hebben ze erg goede aanbiedingen en zeer mooie spulletje. Bijna niemand kent die winkel, maar is echt de moeite waard. Ook de hema loop ik helemaal plat.
    Maar zo blijft het wel leuk, ik koop niets te veel maar kijk wel goed rond. Elke week iets nieuws, van luiers tot kinderwagen.
     
  20. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Je kunt bij de Hema ook online dingen bestellen.....
    Voor als je geen tijd hebt om te shoppen.

    Groetjes toi
     

Deel Deze Pagina