Ik heb ook het Kikker babyboek voor de eerste. Echt heel erg leuk. Voor de tweede wilde ik ook zo'n soort boek, maar niet precies dezelfde natuurlijk. Nu heb ik uit dezelfde serie het babyboek van Kleine Ezel gekocht, dat is ook echt leuk.
Bedankt allemaal! Hier was ik ook naar op zoek. Er zitten een aantal hele leuke opties tussen. Nu nog kiezen..
Ik heb ook een invulboek. Zelf zou ik aanraden naar een grote boekenwinkel te gaan waar ze vaak een ruimere keus hebben. Dan kan je de verschillende boeken zien. Er zit soms best nog wel veel verschil in. Dat kan je op internet niet zien. Ga in ieder geval voor een boek op a4 formaat. Dan kan je ook veel foto's en andere dingen inplakken en is er meer ruimte om alles op te schrijven. Kleine boeken (zoals de serie van pauline oud) vond ik minder geschikt. Ook zou ik aanraden om een boek voor de eerste levensjaren te kopen. Die boeken van "mijn eerste jaar" heb je na een jaar ook vol en er zijn geen boeken voor de jaren daarna. Dan kan je beter meteen een boek kopen vanaf de geboorte tot de kleutertijd (vaak gaan deze boeken tot ze naar de basisschool/kleuterklas) gaan. Ook leuker om later doorheen te bladeren en de verschillen over meerdere jaren te zien.
De hele serie van Pauline Oud vind ik leuk! Dus wil alles daarvan Zwangerschapsdagboek schrijf ik nu in en aan de opa's en oma's hebben we het kleinkindboek cadeau gedaan. Kraambezoekboek en eerste jaar boek en oppasboek staan nog op het lijstje
Mee eens, ik vind de boeken van Pauline Oud ook wat aan de kleine kant. Voor een zwangerschapsdagboek (dat heb ik thuis) is het wel mooi, want daar hoeven toch niet zo veel foto's is. Maar voor een babyboek vind ik het aan de kleine kant. Na het eerste jaar ga ik gewoon een fotoboek maken. Zo'n ouderwetse met dikke bladen waar je foto's op plakt en zelf tekstjes bij schrijft.
Nijntjes eerste jaren boek in het blauw, heel erg leuk! Ze hebben ook babyboek ipv eerste jarenboek. Nijntje: Babyboek (Blauw) | Boekenvoordeel, meer dan 120 winkels! Verder heb ik deze gekregen: bol.com | Raad eens hoeveel ik van je hou / deel Babyboek, Macbratney | 9789047706120... ook erg mooi en leuk alleen niet mijn stijl dus die heb ik niet gebruikt. Ik ga hem weggeven als iemand uit onze omgeving zwanger is