Goedemorgen ladies! Morgen moet ik naar ede (FARA Maatschap verloskundig en prenataal centrum) voor een combinatie test. Wat kan ik precies verwachten? Ik weet dat het een echo is van ongeveer een half uur, maar is het echt zo puur zakelijk als bij mij overkomt na het lezen van de site? Of kan ik het zien als een half uurtje extra genieten van mijn beeb? Natuurlijk vind ik het mega spannend maar ik denk dat als ik er op die manier instap ik iets minder stressie ben. Dus.. iemand ervaringen?
Bedoel je 20 weken echo? Ik bendaarvoor ook bij FARA geweest. Keurig netjes , vriendelijk , maar het is echt niet bedoeld voor de gezelligheid, en dat is een beetje waar ze voor willen waarschuwen. NAtuurlijk is het leuk om te horen dat alles goed is , maar er blijft een kans dat er iets niet goed is. Ik heb bij twee kindjes een goede echo gehad , maar bij de derde waren er toch twee kleine afwijkingen gevonden. DAn realiseer je je wel pas echt waar zo'n 20 weken echo voor is . Zeker als je dan doorgestuurd wordt voor verder onderzoek. Inmiddels ziet alles er gelukkig weer wat positiever uit . Veel succes morgen .
Hey hey! Nee dit is echt voor de nekplooimeting en daarna bloedonderzoek (combinatie test) .. En het is inderdaad niet altijd rozegeur en maneschijn natuurlijk, maar als de sfeer om te snijden is, dat is meer waar ik op doel zeg maar Bedankt voor je reactie in elk geval want voor de 20 weken echo moet ik ook daar heen
Hoi Hoi, Wij zijn afgelopen vrijdag bij fara in ede geweest voor de nekplooimeting. Tuurlijk is er altijd een spanning of alles goed is, maar de dame die wij hadden was heel erg vriendelijk, nam de tijd en legde alles heel goed uit van wat of ze zag en waar ze verder naar keek. Bij ons was het kindje heel beweeglijk, dus kon ze soms niet eens de nekplooi meten, gelukkig wel gelukt. En gistermiddag hebben een goede uitslag gekregen. Succes en voor jullie ook hopen op een goede uitslag. grtjes micha
Aah thanks Micha (en ook Nina) dat geeft me wel een goed gevoel! En wat fijn dat je goed bericht hebt gekregen!
yotsuba hoe is het gegaan bij fara ede. Hebben ze je op je gemak gesteld, en viel hiel het allemaal mee??? grtjes micha
Hee Micha, Wat lief dat je er op terug komt! Het ging super goed en het viel me inderdaad reuze mee! De echo was zooo moooi en alles lijkt tot zover in orde Hier 1 van de fotootjes van de echo;
Ja mooi om te zien he, hoe of ze al zo druk kunnen wezen zo klein als het nog is. Super mooie en duidelijke foto heb je gekregen, bij ons was het gelukkig ook alllemaal goed te zien. Wanneer krijg je de uitslag ongeveer??? En waarom heb je gekozen voor de combinatietest??? grtjes micha
Ik ga pas woensdag bloedprikken omdat ik met mn werk zit enzo.. dus ik geloof dat het vanaf woensdag dan een week wachten is maar dat geeft niet We hebben gekozen voor de combinatietest omdat mocht er iets mis zijn we van te voren de keuze willen hebben of we daar voor willen gaan of niet. Vooral mijn vriend denkt dat hij niet kan leven met een geestelijk gehandicapt kindje. Ik twijfelde omdat t eigenlijk niet nodig hoeft te zijn op mijn leeftijd (ben 26) maar uiteindelijk toch gedaan omdat ik denk dat mijn vriend wel een punt heeft. Zijn moeilijke dingen wel