gewoon ziek?....of toch mexicaanse griep??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poppie2, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    hallo meiden,

mijn meissie is ineens ziekkies, ze hoest zich een ongeluk heeft koorts (40,5) en zeg steeds dat ze auw heeft.(volgens mij haar keel)
    ze wil niets eten of drinken, nu weet ik eigenlijk niet of je hiervoor de huisarts moet raadplegen.
    ik had zelfs zoiets van....ach het kan wel eens gebeuren dat ze niet lekker of ziek is. maar mijn moeder was erg bezorgd toen ik vertelde dat mn meissie het flink te pakken heeft.

ik kan nou niet echt duidelijk vinden wanneer je met welke verschijnselen je wel of niet naar de huisarts moet gaan. en zijn kinderen onder de 2 jaar nu wel een risicogroep?

als ik lees dat er vorige weer een gezond meissje is overleden aan de mexicanse griep, krijg ik toch wel een beetje de kriebbels.

wat hebben jullie gedaan of doen jullie nu als je kindje griepperig wordt?
    de huisarts bellen? of gewoon uitziekken?

2. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Gewoon bellen zou ik zeggen. Mijn zoon is ook al bijna een week ziek met soms hoge koorts (40.7) en zijn gisteren bij de ha langs geweest. Bleek hij een virusinfectie te hebben. Bellen kan geen kwaad en de assistent kan vaak wel beoordelen of het zinnig is om langs te komen.

3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Gewoon bellen hoor meid. Daar zijn ze voor ;) Beterschap!

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier het advies om boven de 40 graden altijd te bellen. Vooral als ze dan ook niks eten of drinken zou ik zeker wel even bellen hoor! Beter een keer teveel dan te weinig. Er werd ook gezegd dat iedereen die nu griep krijgt er bijna wel vanuit kan gaan dat het mexicaanse griep is.

5. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hoe is het nu??

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou bellen. Dan heb je voor jezelf duidelijk waar je op moet letten.

Overigens is dat meisje niet bezweken aan de mexicaanse griep. Dat is ook nooit zeker geweest.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoe is het nu?

Deel Deze Pagina