baby is al ingedaald hoelang zou het nog kunnen duren.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirie, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    hallo was vandaag voor controle geweest bij de verloskundige, en de baby was al helemaal ingedaald, dit is mijn tweede kind hoelang zou het dan nog kunnen duren, ze zei dat omdat me kind bij 38 weken is geboren, dat de 2e ook wel eerder zal komen, ik hou het gewoon niet meer vol heb zoveel pijn, BI,me rechterrib is al blauw aan de buitenkant me rug alles doet gewoon zeer, ik slaap niet meer vraag me soms af of ik nog wel energie zal hebben voor de bevalling.

2. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    bij mij was ze bij 34 weken al helemaal ingedaald en ben met 40 weken en 2 dagen bevallen. maar ik heb ook wel vaker gehoord dat als je 1e te vroeg is de 2e ook kans op. maar misschien als je volgende week aangeeft dat je het echt niet meer trekt dat ze dan iets kunnen doen. succes. ;)

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Dat je kindje ingedaald is zegt volgens mij niks over de naderende bevalling. Je kan hier niet uit opmaken dat het kindje dus ook snel zou komen. Al hoop ik voor jou van wel natuurlijk!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Indalen zegt niets over tijdstip geboorte. Dat je eerste te vroeg is geboren zet ook niets over dat je tweede weer te vroeg komt.
    Ben zelf een voorbeeld: eerste met 37 weken geboren, tweede met ruim 40 weken.
    Tip:stel je in op het duurt nog even, anders duurt het wachten erg lang weet ik uit eigen ervaring.

Hopelijk worden je klachten niet erger.

webbel

5. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    inderdaad ik wacht het gewoon af,, als het egt niet meer gaat ga ik met de verloskundige praten om tog de natuur een handje te helpen.ik trek het niet meer.

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Indalen zegt volgens mij niets over de bevalling, de ene baby is met 30 wk al ingedaald, de andere bij wijze van een paar dagen voor de bevalling.

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    iig sterkte meid!
    Al denk ik niet dat ze je voor 38 weken gaan inleiden? misschien als je onder de gyn had gestaan wel?

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Gyn. leid liever ook niet in bij 37 wkn, was toevallig van het weekend nog bij de kraamafdeling, die vrouw trok het ook niet meer, maar de gyn. wilde niet inleiden ;) Zal misschien wel per gyn. verschillend zijn....

Indalen zegt iig niks over of het eerder komt en als je eerste eerder is geboren wil niet zeggen dat de 2e automatisch ook eerder komt. Zoals al gezegd; stel je in op het ergste dan kan het alleen maar meevallen. Heel veel succes nog met de laatste loodjes.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Waarom wordt de grens van 37 weken dan wel vaak genoemd?

10. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Vanaf week 37 zijn de longetjes helemaal rijp en daarvoor niet.
    Daarom noemen ze het de grens van 37 weken.
    Maar ze halen het kindje echt niet eerder als er geen complicatie,s zijn zoals hogebloeddruk of zwangerschapsuiker.
    B.I moet zo danig ernstig zijn dat je inmiddels in een rolstoel zit dan halen ze het kindje ook eerder en anders ook niet!

Groetjes anna

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi mirie,
    Snap helemaal wat je bedoeld. Ben zelf 32 weken en trek het ook (haast) niet meer. Ik heb ook b.i. en loop inmiddels op krukken. Maar zelfs dat is al erg pijnlijk. Op advies van de fysio heb ik het al wel met de vk besproken. Die zegt dat het beter is als de bevalling uit zichzelf begint, maar snapt ook wel dat ik het niet trek tot de evt. 42 weken. Met haar is de afspraak nu gemaakt dat ik aangeef wanneer het echt niet meer gaat, en dat ze me dan doorstuurt naar het ziekenhuis (moet dan zeker 37 en het liefst 40 weken zijn). Maak het in ieder geval vast bespreekbaar.
    groetjes sandra

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben ook doorverwezen naar een gyn ivm mijn BI. Hij heeft mij vandaag gestript. Ook daardoor kan evt je bevalling beginnen..

13. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    en voel je al wat of kan het dan nog steeds zo lang duren.

Deel Deze Pagina