36 weken en bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bianca, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hallo,

ik ben vandaag 36 weken ver en heb sinds gisteren af en toe bloedverlies. Dinsdag ben ik bij de gyne geweest en die heeft inwendig gevoeld. Dan heb ik ook wat bloedverlies maar niet zoals nu.
    Het is helderrood/ roze van kleur en een beetje doorzichtig. Ik voel het echt lopen! Het is niet constant maar toch enkele keren op een dag. Het zit dan echt op mijn inlegkruisje en bij het afvegen, dus is best wel veel.
    Soms heb ik een lastig gevoel in mijn onderbuik en een drukkend gevoel aan mijn liezen.
    Volgens de gyne is ons ventje nog niet ingedaald en is mijn bekken vanboven maar nipt. Hij twijfelt nog tussen een keizersnede als hij niet ingedaald is tegen volgende dinsdag.

Weet u wat dit is? Ben toch bezorgd. Kan het iets te maken hebben met mijn bekken en de indaling?

Vele groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bianca,

HEt bloedverlies heeft niets te maken met het indalen of het bekken. Bij bloedverlies moet je altijd even je gynaecoloog op de hoogte stellen. Heb je elke dag bloedverlies maar is het vandaag anders dan moet je dat ook laten weten.
    Het bloedverlies kan afkomen van je baarmoeder mond die zich rijp aan het maken is voor de bevalling.
    Laat je dinsdag even weten hoe het verder gaat?
    Dat je kindje nog niet is ingedaald kan te maken hebben met je bekken het kan ook zijn dat je placenta laag ligt waardoor je kindje niet kan indalen en soms heeft het kindje eerst weeen nodig om in te dalen. Heet de gyn een echo gemaakt?

Groetjes Imke

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik ben sinds vandaag thuis uit het ziekenhuis. Ze dachten dat de bevalling zou beginnen maar het heeft terug niet doorgezet! :( Ik heb wel opening gekregen. Een centimeter. Mijn placenta ligt bovenaan en is volledig in orde. Met ons kleintje alles goed! Hij weegt al 3kg300 en is goed gegroeid. Nog steeds niet ingedaald, dinsdag weten we of het een keizersnede wordt of niet! Spannend.

Deel Deze Pagina