Hier krijg je door middel van je achternaam, of de achternaam die je kind gaat krijgen in te tiepen een lijst met 5 jongens en 5 meisjes namen die erbij passen. Erg leuk moet ik zeggen. Door op volgende 10 te klikken krijg je meer mogelijkheden. Ook kun je een favorietenlijst maken en doormailen.
wat grappig. als ik de naam van mijn vriend intyp (die naam krijgt het kindje) krijgen we bij de jongens namen de naam van zijn neefje en bij de meisjes namen een naam die op die van mij lijkt... leuk om zo ideeën op te doen
hoi ayla leuke site me vriend en ik hebben het ook gedaan leuke namen zitten er tussen pendel sonja:aug 2006 jongen pendel shannan;nu zwanger meisje
Er zitten wel leuke namen tussen. Wel krijgen wij met onze oerhollandse achternaam duidelijk buitenlandse namen, heb wel gelachen....
nou bij mij komen er alleen maar rare namen...vinden jullie bijvoorbeeld een "Gerton", "Marvus", of zelfs "Japie" leuk? hahaha nou ik in ieder geval niet hihi!
leuke site, vooral jongensnamen vinden wij erg moeilijk, gelukkig hebben we nog wel ff de tijd om hierover na te denken, maar ook wij krijgen nogal aparte jongensnamen voor onze achternaam. hebben jullie dat trouwens ook dat als je een naam leest, je deze vaak koppelt aan een 'bekende' of aan een lied of iets dergelijks en wij zijn aan het rijmen gegaan om maar om te voorkomen dat het niet rijmt op iets waar het kind mee gepest kan worden ach ja!! succes allemaal met namen uitzoeken! gr. rachelle
Ja zo hebben wij dat met de namen van onze kids ook gedaan, vooral dat rijmen daar is mijn man heel goed in dus bijna elke naam die ik bedacht kon na zijn rijmelarij de prullebak in en dat met die namen van bekende mensen die link leg ik ook altijd zelfs als het er maar op lijkt. Ben erg kritisch wat namen betreft ben er dan ook erg lang mee bezig, bijna obsessief maar ja ze moeten er hun hele leven mee doen is niet niks.
nee onze achternaam is een veel voorkomende nederlandse naam dus daar kan het niet aan liggen. En wacht dacht je trouwens voor een meisje: Hippolyta of Sarijs...nou ik weet niet wat dat voor namen zijn maar ik zou het zielig vinden als mijn kind zo heette hihi!Maar goed het is op zich wel erg grappig!
Hahahahaha, mijn man heet Osinga en ik krijg als suggesties Benji voor een jongen of Donia voor een meisje!
ja deze site ken k, hier staan tenminste leuke originele namen op. had hem een paar maanden geleden al gevonden,heel handig!