Flinke steken.. 8e week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lievebeeb, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal..

Inmiddels zit ik in de 8e week van mijn (1e) zwangerschap..
    Nu heb ik elke keer wel wat steekjes.. ongiekrampen enzo maar afgelopen nacht werdt ik wakker van de pijn in mijn buik!

Ik naar het toilet, en werdt toen ook enorm draaierig en misselijk.. trok wit weg in mijn gezicht.. Het voelde gewoon he-le-maal niet goed.. Nu moet ik wel zeggen als ik diarree heb (sorry!) ik hier ook wel vaker last van heb.. Ik dacht dus ook dat ik een grote boodschap moest doen maar dat lukte niet echt.

Toen dus maar weer naar bed met een kruik..
    En nu ben ik dus ontzettend bang!!!

Het kunnen mijn darmen zijn.. bandenpijn... groeien van baarmoeder.. maar ik denk natuurlijk aan het ergste! Ik heb pas over 2 weken mijn eerste echo.. dus vandaar hier de vraag.. Wie heeft dit ook eens gehad?

Bedankt voor de antwoorden..
    En sorry voor de details... :)

Liefs, LB

2. Angela01

Angela01 Lid

16 aug 2010
    16
    0
    0
    hoi!
    Ik heb het ook gehad toen ik rond de 8 a 9 weken was en dacht ook gelijk het ergste, maar het was ook zomaar 1 keer en ben nu ondertussen al bijna 18 weken zwanger!!!
    probeer je niet te druk te maken, zolang je niet lang hevige pijn hebt en geen bloedverlies hebt zou ik me geen zorgen maken!
    het kan inderdaad allemaal die dingen zijn die je zelf al opnoemt!
    en als je twijfels kan je altijd de verloskundige bellen!!

liefs

3. misa

misa Niet meer actief

Ja, het zou vanalles kunnen zijn.. Is lastig te zeggen. Heb je al een afspraak bij de vk staan? Ik zou het daar even vragen, of desnoods bellen als je je zorgen maakt.

Ik weet wel dat sinds mijn zwangerschap de tekenen van een grote boodschap moeten doen erg anders zijn. Ik herkende het eerst ook niet goed en kon er aardige soort van krampen van hebben.

4. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat van de week ook , ik begon te zweten van de pijn en moest die pijn gewoon wegpuffen. even later was het weer over

Deel Deze Pagina