Die heeft er ervaring mee? Ik ben aan het bedenken hoe ik het straks ga doen met dreumes kleuter en baby naar school. Nu heb ik een rek voor op de fiets. En zag dit Bakfiets en Meer » Blog Archive » Test: Carrying a Newborn on a Bike Als ik dat zie denk ikdat het ideaal zou zijn. Hebben er mensen hier ervaring mee. Ik zou kunnen lopen naar school maar 8x2 km word voor een dreumes veel lopen op den duur.
Ik zette meestal de maxicosi goed vast in de fietskar. Veel stabieler en veiliger dan op een fiets als ze nog zo klein zijn.
Ik heb idd de Baby-Mee van Steco... Echt TOP!!!! Heb hem voorop (heb zo'n rek waar krat opstond) Het is echt ff 1x wennen maar vind het echt super! Raad hem aan, al is het wel flink zwaar als je maxi cosi voorop heb en kleine achterop
Whaha.. Toevallig zei ik het van de week tegen mijn man:'Leuk zo'n drager met mand voorop mijn fiets zou ik ook niet zo de maxicosi vast kunnen zetten of iets'. Heb je dat dus haha Maargoed hier is het niet noodzakelijk en heb een bakfiets met babyschaal dus dat is evt ook nog een optie hier.
Fiets kar is hier eigenlijk niet te doen.ik heb de ruimte niet heb fatsoenlijk te stallen hij zou voor het huis in de tuin moeten staan wantn het pad kun je niet eens met de kliko fatsoenlijk door. Duo wagen zou een optie zijn maar mijn eigenwijze monster wil dus nu al niet meer in de kinderwagen.
Zon rek heb ik dus ook. Ik heb nu ook 2 kids op de fiets. Totaal gewicht 32 kilo dus zoveel verschil zal niet zijn
Dat is ontzettend gevaarlijk i.v.m. je balans, fietserbond en fabrikant waarschuwen hier al jaren voor!
Haha ja word lastig dan! Ik zelf zou lui zijn en voor de auto kiezen Al is dat ook niet alles... Lastig 3 kleintjes maar zal straks wel allemaal vanzelf gaan!
Wagen voor baby met staplank voor dreumes, dan kan hij lopen en staan afwisseln. En kleuter laten overblijven op school, dat scheelt ontzettend veel stress.
Ik zou ook zeggen tweeling wagen of fietskar, maar als hij beide niet wil? Zo'n fiets aanschaffen zou ik niet doen... Zie allemaal nadelen..
Ik zou goed kijken naar het soort fiets, de weg die je moet afleggen en of het echt niet anders kan. Ik heb zelfs met een moederfiets soms moeite het gewicht te houden met twee goed zittende kinderen. Laatst wil ik afstappen en stapte mis. Ik hield de fiets niet, maar gelukkig met hulp van een omstander net op tijd kunnen opvangen. Een maxicosi is loodzwaar! Ik vind het best een risico,...
Een baby mee voorop wat afgeraden. Balans is ver te zoeken. En daarnaast, baby mee mag je pas vanaf 4 maanden gebruiken....
Overblijven kan niet aangezien er tussen middag andere dingen gedaan moeten worden zoals logopedie. En een meerijd plankje werkt niet heb het al geprobeerd
Dat weet ik en de eerste 8 weken hoeft de oudste niet naar school gebracht te worden door mij. En daarna moet ik dus gaan zoeken naar een oplossing.
Ik heb een amazone. En zwaar ja ik doe nu ook ee boodschappen met twee kinderen en de krat met 14 pakken drinken het is dan vrij stabiel. Maar idd er zijn dus dingen die mij tegenhouden. Lastig hoor. Gelukkig is het maximaal 3keer per week dat ik geen auto heb sommige weken heb ik 5 dagen een auto de andere week 2
Die moet ook voor het huis in de tuin staan. Ik ben er wel voor aan het kijken. Maar een afdak mag niet in de voortuin