Hoi dames, ik wil voor de winter alvast wat rompers met lange mouw aanschaffen. Het lijkt me makkelijk met bijv slapen of hele koude dagen. Ik heb nu altijd hema stretch rompers korte mouw. Welke rompers zijn fijn met lange mouwen?
Zeeman heeft tegenwoordig ook hele fijne stretch rompers met lange mouw. Bio cotton geloof ik. Kost 3,49 en ik gebruik ook veel de standaard witte vd zeeman. Heel fijn en als ze heel smerig zijn geworden gooi ik ze gewoon weg. Kost 1,99 met lange mouw.
Ik had/heb altijd H&M rompers met lange mouw, waren de enige die ik fijn vond. Mouwen van andere rompers waren snel te lang en alles ging lubberen...H&M rompers zijn van een wat dikkere stof, dat vond ik mooier (ook omdat ik ze ook gebruikte als 'shirtje' onder een jurkje ed).
Ik had altijd die van de zeeman, alleen vanaf maat 86/92 vond ik hem ineens niet meer passen. Toen ze overging van 74/80 naar 86/92 zaten ze eigenlijk al bijna te klein! Heel raar. Daarna heb ik ze niet meer gekocht. Maar in de kleinere maten vond ik ze heel fijn. (Misschien had ik net pech met een productiefout ofzo.) De stof is wat dikker dan de meeste rompers, dus juist voor de winter vond ik dat wel fijn. De stretch rompers van de hema vond ik ook heel fijn, ook met lange mouwen.
Hema stretch zijn het fijnst, maar wel duur. Ik gebruik voor snachts Hema 5 verpakking (die krijgen ze straks weer).
Hier ook de hema (5 per verpakking) of de stretch. De stretch vind ik wel duur, die doe ik dan meestal overdag aan onder kleertjes ofzo. Ik heb ook wel wat Bambino rompertjes, maar die vallen zo breed. H&m vind ik ook fijn. Maar de beste pasvorm voor mijn dochtertje heeft petit bateau, smal, niet zo'n wijde hals en fijne mouwtjes. Helaas ook duur.
Hema inderdaad, stretch gaan lekker lang mee. Goede kwaliteit ook! Meestal hebben wij rompers van de zeeman. Prima pasmaat en goedkoop.
Hier ook, ik vind het alleen jammer dat de halsjes niet zo'n mooi overslagboordje hebben. Maar de onderkant vind ik juist wel weer heel mooi, een beetje ingenomen/geplooid bij de billetjes. Erg fijne pasvorm daardoor.