Baby 7 maanden weigert ineens bijvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door ona81, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    hallo, ja ik weet het, het heet bijvoeding, maar ben er straks enigzins van afhankelijk omdat ik een flesweigeraar heb en ik over 2 weken weer ga werken. Hij eet ineens in de ochtend zn fruit niet meer. Hij huilt en weigert. Als hij het Ligakoekje ziet wat er doorheen gaat, gaat zn mond direct open. Gevalletje uitgekiend? Momenteel heeft hij 2 boven- en 2 ondertanden. Ik blijf het maar aanbieden, maar het frustreerd me behoorlijk. Groenten is ook af en aan, maar in de avond kan ik hem zelf weer voeden. Maaq goed, wat kan ik nu het beste doen? Herkent iemand zich erin?

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

In een andere vorm aanbieden kan nog weleens helpen. Misschien wil hij graag wat grotere stukjes. Eet hij al brood?

Het kan ook een fase zijn. Gewoon blijven aanbieden en meestal komt het vanzelf weer goed.

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ja ik herken het.

Zoontje at eerst heel goed zijn groente maar van 1 op andere dag kreeg ik er met moeite 5 lepeltjes in. Er is nooit iets gebeurd met eten dat het te warm was ofzo.

hij heeft zijn eten het liefs koud. Dus echt uit de koelkast. Denk dat er tanden aankomen en dat het verkoelt. Op cb vonden ze het geen probleem dat ik het koud gaf. Groente maak ik nu wel iets warmer.
    Gaat sinds deze week beter maar is nog niet wat het geweest is.

Deel Deze Pagina