Is dat te doen?? Een paar uur achter elkaar? Zwemmen vind ze in ieder geval geweldig, houd het zeker 1 uur vol, langer nooit geprobeerd. Kun je bij zo'n zwembad ook een box of zo bij je plaats zetten? Zodat ze een dutje tussendoor kan doen? Of is dit nog helemaal niet te doen??
Hier vorig jaar (jongste was een halfjaar) inderdaad haar in een box even laten slapen tussendoor om daarna nog even te zwemmen. Dus zou zeker wel mogelijk moeten zijn, zijn alleen altijd wat weinig boxen mi, maar je merkt snel genoeg wanneer het iets rustiger is en anders zijn er ook maxicosi's (alleen het plastic) die je evt kunt gebruiken (heeft ze toen bijv ook een keer even in geslapen). Veel plezier!
Ik ben bij CP huttenheugte geweest. en daar hadden ze idd ook een soort Maxicosi's staan. En idd boxen. Ik zou wel wat zachts meenemen om je babietje op te leggen, want bij ons vond ik de boxen nog al hard!
Wij zijn net terug van een week kempervennen. Er zijn boxen, aankleedkussens, speciale babyhokjes en zelfs een soort van maxicosi's voor bij het zwembad. Echt ideaal met baby's. Vind het erg jammer dat landal dit niet heeft, echt een pluspunt van centerparcs
ik nam gewoon mijn echte maxi cosi mee naar binnen, kan ze tenminste goed slapen. (refluxer) en een boek voo rmezelf. papa en de oudste vermaakten zich wel. hihi
we hebben de eerste keer de wandelwagenbak mee naar binnen genomen en in de box gezet. was toch wat zachter
ik had deze voor mijn zoontje: http://www.funswimshop.co.uk/ekmps/shops/seriouslyfun/resources/Design/konfidence-babywarma-blue-.jpg hiermee blijven ze langer warm en kunnen ze dus langer in het water blijven zonder snel af te koelen
Dank jullie voor de reacties! Ik kan dus best gaan zo te lezen ik neem ook gewoon lekker ochtendjasje mee en zo dan blijft ze lekker warm. Denk dat ik dan een dikke badhandoek mee neem om nog extra in zo'n box te leggen. En zorgen dat ik een box score