Baby Janou sterft na een helse bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roosje24, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat vreselijk zeg :(

Hier moesten we in het zkh wel echt zelf voet bij stuk houden tijdens de bevalling, mijn opname voor de bevalling, en ook tijdens de opname van mijn dochter. Maar dit is nooit levensbedreigend geweest. We kwamen alleen zo vast te zitten in protocollen dat we het gevoel kregen dat niemand naar óns keek, naar de daadwerkelijke context. Op het laatst nog echt kwaad geworden op een kinderarts die begon over dat mijn dochter antibiotica had vanwege koorts, pardon?! Ze had geen ab en geen koorts! Wist hij wel welk kindje hij moest onderzoeken?! Toen ook gezegd dat we haar tegen medisch advies in mee wilden nemen naar huis, dat bleek uiteindelijk niet nodig.
    Maar nogmaals; mijn dochter is nooit in levensgevaar geweest. Gelukkig.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Dan lees je aan de ene kant sat gyneacologen meer 'macht' willen om een vrouw die tegen een KS is onder dwang een KS te geven. Maar in dezelfde beroepsgroep lopen er dus ook lui rond die enorm veel risico's nemen.

Hier is er ook wel het een en ander mis gegaan. Maar ik had het geluk dat mn bevalling heel erg kort was en er dus al die tijd een vk bij was en later een gyn omdat mn bloeddruk door het plafond schoot!
    Het was bij mij meer dat ze de heftigheid van de weeen een beetje weglachte en mij vrolijk het hele ziekenhuis door lieten lopen en ik voelde me een vreselijke aansteller. Nee hoor dat kon niet in een 1,5 uur tijd van niks naar 10 cm. Eh wel dus 😇

Deel Deze Pagina