Hallo allemaal, Heb even een vraagje, als het goed is wordt deze maand me eerste kindje geboren. En nu zit ik te denken welke maat jas kan ik het beste voor de kleine kopen? Groetjes Chanel
Nou meid, tegen mij zeiden ze 50 of 56, maar toen werd ik opeens ingeleid en ze verzoop zelfs in maat 50 Volgens mij kun je het beste een jasje hebben in 56 en dan de mouwen even omslaan enzo. Want gemiddeld is je baby al 50 cm bij een normale geboorte en dan doe je heel kort met maat 50.
Wil je een zomerjasje om meteen te gebruiken? Ik zou een 56 kopen. Als hij dan iets te groot is sla je de mouwtjes een stukje om. Maar je kunt ook iets van een vestje gebruiken ofzo. Het is natuurlijk niet koud buiten.
Ik zou ook gaan voor maatje 56 Heb zelf ook geen kleertjes gekocht in maatje 50...volgens het ziekenhuis wordt onze kleine ook wat groter dan gemiddeld dus aan maatje 50 had ik niet zoveel gehad
Bedankt voor de antwoorden Ik ga morgen voor een leuk jasje kijken maat 56. Me verloskundige denkt dat me kindje rond de 8 pond zal wegen bij de geboorte. Denk dat ik dan niet zo veel plezier heb aan een jasje maat 50.
Ik had voor Kaylee een maat 56... Toen werd ze geboren met 34 weken en verzoop ze zelfs in maat 42 Toen ze uit t ziekenhuis mocht hebben we haar meegnomen in een winterjasje maat 50 (was in januari), arm kind, je vond haar niet meer terug Hier had je niets aan maar ik moest eraan denken haha... Maat 56 zal idd vast goed zijn voor een op tijd geboren kindje
Ik heb een jas maat 62 gekocht geloof ik of was het 68...ik weet het niet...maar ben best bang dat het veel te groot zal zijn hahahahaa...
Ik heb zo'n skipakje maat 62 gekocht en toen ik het aan mijn vriend liet zien schoot hij in de lach en zei: ja daar past ie na een jaar wel in Ik denk dat ik maar wacht tot ik wat verder ben en de verloskundige misschien kan voorspellen of het een groot of klein kindje wordt
Ik heb een (winter)jasje gekocht in maat 62. Dan sla ik de eerste weken de mouwtjes wel om. En als het nog te warm is, doe ik hem een vestje aan.
Voor mij geldt precies hetzelfde. Yassir kon ook zwemmen in maandje 50. Me zusje heeft toen maatje 44 voor me gekocht. Ze zijn wel heel snel uitgegroeid. Yassir heeft nu maatje 50, zo hard gaat dat.
Ik had zaterdag bij de C&A een heel leuk jasje gekocht maatje 56 en vandaag had me vriend bij de H&M een hele leuke winterjas gekocht maat 68. Als ze wat te groot zijn rol ik de mouwen een beetje op. Liever wat te groot dan te klein.