baby jessica simpson in bikini not done

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Suprise, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Ik vind het wel schattig haha!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Juist wel, want een baby met alleen een pamper aan is sekseloos.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Beide wel oké. Ik denk dat mijn voorkeur uit zou gaan naar een broekje, omdat dat denk ik fijner is voor het kindje. In mijn ogen zijn baby's echt nog sekseloos. Een bikinitop is bedoeld om iets mee te verbergen, namelijk borsten. En die heeft een baby nog niet.

4. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Ik vind het wel schattig, niks mis mee zo'n foto.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Als het nou een stringbikini was geweest, of een bovenstukje met kipfiletjes erin dan had ik de ophef nog begrepen. Maar dit is toch een volstrekt onschuldige foto?

Mijn dochter heeft ook bikini's, dus met bovenstukje. Niet om haar (afwezige) borsten te verbergen, maar omdat ik het een leuk kledingstuk voor een meisje vind. Het zijn ook modelletjes die voor een vrouw met borsten volstrekt ongeschikt zijn. Bovenstukje lijkt meer op een kort hemdje dan op een beha, en er wordt ook niet de schijn mee gewekt dat er iets van borsten onder zitten.

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind het schattig! Niks mis mee.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pff idd!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik persoonlijk vindt het gewoon niet mooi....is niet dat ik het niet passend vindt;)

9. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Dom, hypocriet, amerikaans gejank om niks.

Help, een baby in bikini.. So what?

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Aah, schattig toch. Zo'n klein popje! Amerikanen kunnen zich ZO aanstellen, vreselijk.

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Wat een gezeur om niks!

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    idd afschuwelijk ding hahahahah

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Wat lie :)

14. me83

me83 Niet meer actief

hou niet van die kleur ahahah,. maar vind het wel lief staan.. lekker boeiend ook! ik liep altijd alleen in een broekie rond..

beter dit dan kinderen van 5 jaar op hakken(wat je in amerika ook nog wel vaak tegenkomt)

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    vind er niks raars aan. super schattig zelfs. bikinizelf is niet mooi maar om nou te zeggen dat het note done is nee dat vind ik echt niet. kwesty van smaak

16. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Schattig meisje in een idem bikini maar....

Ik denk als ik in de 'public eye' zou staan niet gauw mijn dochtertje zou laten poseren in bikini, luier enz.
    Je weet dat zo´n foto de wereld over gaat.
    Zo plaats ik ook geen foto´s van mijn dochter in bikini, in bad e.d op Facebook.

Persoonlijk vind ik het niets met sex te maken hebben maar er zijn helaas legio pedofielen die met één klik op de computer jouw baby´s foto kunnen opslaan en dat ook doen.....

Dat de ophef juist in Amerika onstaat vind ik weer typisch het 'kortzichtige' Amerika, het land waarin alles mogelijk is, behalve een beetje bloot.....

17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik vind het echt heel schattig en vind er niets mis mee afgezien dat de bikini een afschuwelijk lelijk ding is.

18. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik vind de bikini écht niet mooi, maar vind dit wel gewoon kunnen hoor.. Er zijn ook zoveel kleine meisjes die topless rondlopen, of zelfs helemaal naakt..

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik vind het niet NOT DONE, er lopen talloze dreumesjes/peuters en kleuters nog in alleen een zwembroekje, of je er dan een boventopje bij aan doet.
    Mijn dochter draagt ook bikini's, vindt ze vaak schattig, zo met nijntje of hello kitty, ondertussen is ze 7 en zijn die dingen bij haar juist NOT DONE:D
    en draagt ze gewone bikini's, wel geel overigens (haar lievelingskleur) maar de geel op de foto is lelijk:cool:

20. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind het niet not done. Als dat kindje alleen in een luier was of het was een jongetje in een zwembroek, dan zou er geen haan naar kraaien. Die Amerikanen ook altijd;)

Share This Page