Hoi, onze kleinste van 1 jaar is behoorlijk jetlagged en houd iedereen wakker en daardoor ben ik dus ook nog steeds jetlagged ale: (na drie dagen) terwijl ik er nogmaal na 1 dag van af ben. Heeft er iemand tips, we zijn naar US geweest en hij gaat dus pas 11 uur of zo slapen 's avonds (normaal om 7 uur) en overdag laat ik hem gewoon normale slaapjes doen dus niet extra slapen. Je zou denken dat hij toch moe moet zijn en goed moet kunnen slapen
Toen wij terug kwamen uit Amerika had Kylian hier ook last van. Hij ging wel netjes slapen als we hem om 20 uur (zijn normale) tijd in bed legden maar tegen 23 uur was hij dan weer wakker en begon hij te huilen. Na 2 uur met hem bezig te zijn geweest hebben we tegen hem gezegt dat we het heel vervelend voor hem vonden maar dat wij kapot waren en ook moesten slapen en dat hij dan maar alleen moest huilen. De eerste nacht heeft hij 4 uur achter elkaar gehuild, de tweede en derde nacht was dit een half uurtje en daarna ging het beter en na ongeveer 2 weken hadden we ons oude mannetje weer terug. Groetjes Anita
Hier gingen ze op die leeftijd meestal pas tussen 22 en 23 uur slapen. Ook zonder jetlag. Hij is al weer wat ouder, probeer hem anders overdag wat langer wakker te houden. Ze zijn nu 5 en 8, hebben regelmatig met 9 uur tijdsverschil te maken. We lossen het op door op een normale tijd naar bed te gaan (allemaal tegelijk, dus het is dan ook donker en stil in huis) en door vroeger dan normaal op te staan.