Ik las zojuist over de babydozen die gratis aangevraagd kunnen worden. Nou woon ik al een tijdje niet meer in Nederland maar mijn man werkt er nog wel. Kan ik die dozen op zijn naam aanvragen? Lijkt me wel leuk om toch een paar baby(ka)doosjes te krijgen, altijd leuk en handig natuurlijk. Heb weleens voor vriendinnen bij Etos en Kruidvat aangevraagd, zijn er nog meer opties?
de babykadoos kan je bij de etos aanvragen ( maar ook via mij ) weet niet precies waar je woont? ik zelf heb regio kleve erbij zitten. mocht je toch te ver zitten kan je ook je adres van je vriendin of ouders opgeven hoor ( moeten ze natuurlijk wel op de hoogte zijn mochten we je niet telefonisch kunnen bereiken rijden we altijd langs of sturen we een kaartje ) pb me anders maar even groetjes Mandy
weet niet naar waar je verhuisd bent maar moest het in belgie zijn kun je je aanmelden bij de roze doos, dan krijg je er ook een hele boel.
En niet te vergeten de supermarkten! Sommige supermarkten geven nml n doos weg als je bevallen bent. Zoals de C1000 bvb. Enige wat je moet doen is n geboorte kaartje af geven daar
ja die van de C1000 vind ik het aller mooiste, goed gevult met nuttige spullen Emté heeft ook een doos klopt meen Jan Linders ook zou zeggen snuffel eens op alles supermarkten pagina's
Oh wat gaaf! Mijn man werkt (en woont tijdens het werken) in NL dus hij heeft een adres daar. Dan kan ik zijn gegevens wel opgeven. Mandytjuh, bedankt voor je voorstel, erg lief! Ik woon zelf in Marokko, dus die Belgendoos kan ik wel schudden maar heb zo te lezen heel veel dooskeus in NL. Leuk leuk! Oh, ik maak straks een digitaal geboortekaartje (via de post van Marokko naar NL is geen leuke grap) maar dat zullen ze in de supermarkten niet accepteren zeker?
ik zou het niet weten, ik weet wel dat je in sommige supenmarkten alleen een kaartje in mag leveren als je in een straal van ..km woont bv toen ik mijn kaartje bij onze C1000 in wilde leveren was hij niet vooradig dus ik vroeg of die andere C1000 een wijk verdop hem ook had toen vertelde ze me dus dat dat niet mogenlijk was ivm het adres... vraag me niet waarom maar ze vertelde me dat. een week later hield ze me aan en zei dat ze een doos achter gehouden had voor mij en kon alsnog mijn kaartje inleveren. en wbt die babykadoos hihihi marokko is een beetje ver om hem daar af te geven hahahahaha ik stuur je wel een pb hier over moment