Ja hoor kunnen ze best lang op liggen want je kan het kussen twee kanten op leggen dus zeg maar dat je het kussen in het begin over de breedte legt en als hij/zij wat groter is over de lengte
Die bijzetplank moet er wel op. Maar die hoort er ook bij en zit bij de prijs in. Ik heb de set nog niet in gebruik maar hier is het niet gammel hoor. En je kan de kast en commode ook aan de muur bevestigen.
Misschien dat iemand hier antwoord heeft: hoe breed zijn de Vandring gordijnen van de Ikea? Op de website staat 120 cm, maar mij is niet duidelijk of dit per stuk of allebei samen is.
Voor onze oudste hebben wij het sundvik bedje. We zijn er heel tevreden van. Het is stevig en mooi. Voor de tweede gaan we het bedje STUVA nemen. Di omdat er lades onder kunnen. Het is nogal een klein kamertje en elke extra opberger is mooi meegenomen. Als kastjes zullen we voor de besta-serie opteren. Die hebben lage kasten van 70 cm hoog en die kunnen perfect onder ons schuin aflopend dak. Op die manier wordt de ruimte daar ook benut en moeten we nergens een grote kast zetten. Daar hebben we gewoonweg niet genoeg plaats voor.
Hier ook sundvik bedje en hemnes 3ladenkast. Super blij mee en gaat nu al 3 jaar mee, is nu in gebruik voor ons tweede kind. Oudste heeft nu een Sundvik peuterbed, voorlopig kunnen ze hiermee doen. Wij hebben voor sundvik bedje gekozen omdat daar de zijkant uitkan en ze dus veel langer is het ledikantje kunnen blijven.
Hier ook een ikea hensvik kamer en heel tevreden. De commode staat aan de muur vast en daardoor echt super stevig. Ik vind het een fijn dat ze met verschonen recht voor me ligt ipv dwars. Het zijn fijne kleine meubels wat in ons kleine kamertje ideaal is. Echt een aanrader! Hier een foto van de babykamer van voor we hem echt in gebruik namen. Aan het voeteneind staat ook nog de kast maar die zie je nu dus niet.