Baby kamer in het zwart...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Iejoor2510, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
  2. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daar staat ie idd op, het is de Bari...

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihi leuk is dat he :) ik stond ook helemaal te glunderen ;) hebben jullie het complete kamertje? wij hebben alleen de commode en het ledikantje.. we hebben een grote inbouwkast dus die gebruiken we dan.. ;)

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaa was/ is super leuk om nu echt te gaan shoppen voor de beeb :)
    Wij hebben ook net als jullie alleen het ledikantje & de commode, gaan een grote kast kopen met 3 of 4 schuifdeuren, kan je gelijk veel meer in kwijt :)

Nu eenmaal de eerste echte aankoop gedaan is gaan we los haha, gaan zaterdag voor de wandelwagen kijken/ shoppen :p

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    veeel plezier alvast! ;)

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mag ik ook vragen of jullie al weten hoe jullie het in willen richten? Kleuren muur, gordijnen, accesoires etc?

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Kreeg vandaag een mail van de prenatal, dat Bari niet meer gemaakt wordt.. Ik ben zoooo blij dat we hem besteld hebben!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey tummetje!

Dat meen je niet, wordt dat kamertje echt niet meer gemaakt..?!
    En alle mensen die besteld hebben krijgen hem nog wel gewoon neem ik aan....
    Heb jij die mail van de Prenatal toevallig nog..?
    Ben ook zoooooooooooooo blij dat we hem al besteld hebben :D , nu alleen hopen dat de Prenatal het ook besteld heeft... ga morgen maar ff bellen denk ik... ;)

Hoe wij het kamertje gaan inrichten... creme kleurige vloerbedekking, zwarte gordijnen en behang van eiffinger, de nieuwe collectie, 1 lange wand een blauw/wit ruitje of een roze/wit ruitje, een klein wandje waar de deur zit een streepje en de andere lange wand wit/ creme kleurig met een grote inbouw kast...
    Verder gaan we de inrichting met Lief! & Koeka accesoires doen en het beddengoed van cottonbaby.... ohhja en een witte schommelstoel en een kroonluchter....
    Zoooo hoop ik dat mijn babykamer eruit komt te zien maar mij kennende komt dat wel goed, als ik wat in mijn hoofd heb zitten...;)

Hoe wil jij hem gaan inrichten....? xx

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Dit was wat er in de mail stond

Deze kamer is helaas niet meer bestelbaar bij de leverancier. De leverancier stopt met de productie van deze kamer.

Dus ik gisteren bellen, en een mevrouw ging uitzoeken hoe het nu zat en of alle bestelde kamers nog geleverd worden

Volgens mij gaat jullie kamertje er super leuk uitzien! Hier wachten we nog even.. straks gaat de kamer niet door :( Maar anders ijswit laminaat, ook behang van eijfinger, met fluwelen pint, in het wit/zilver, en verder waren we nog niet.. :)

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoii!

Nou net ff de Prenatal gebeld en die zeggen dat het spookverhalen zijn...
    Een tijdje terug hebben ze wel problemen met het kamertje gehad maar dat is nu allemaal in orde...
    het kamertje is gewoon besteld en staat eind augustus klaar, wij gaan het dan pas 4 oktober ophalen... :)
    Zooo weer helemaal opgelucht hihi!

Ohh klinkt ook super dat kamertje van jullie, leuk behang met fluweelprint, dat hebben wij in de slaapkamer van eijffinger, wit/ parlemoer met harten fluweel, heel gaaf effect geeft dat!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha hier idem.. werd net gebeld.. die vrouw aan de telefoon was een beetje boos op die vrouw die mij dat mailtje gestuurd had.. 'hoe haalt ze het in haar hoofd!' haha moest wel lachen ;)

12. plaatsen jullie straks foto's? Ben benieuwd!

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Prenatal, Babyhuys, Babydump hebben zwarte babykamers!

Oja en bij http://www.bebieboulevard.nl/ hun winkel zit in Wijhe (Overijssel). Is ook de bari en is 799 euro, weet niet wat ie bij prenatal is.

1 kamer ( witte) scheelde daar 700 euro met 1 van prenatal en het was gewoon dezelfde kamer! ZEVENHONDERD euro.

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik heb m gezien! Hij is mooi! Maar wij bestellen nog niets.
    Haha mijn vriend was er helemaal weg van maar hij was bang dat de kleine depressief zou worden van dat zwart :)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Zwart vind ik zelf ook afgrijselijk voor een babykamer, of je moet het combineren met een hele wand roze of blauw ofzo

16. Iejoor2510

27 aug 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames, hier dan ook maar weer eens een berichtje van mij, wij hebben 3 juli de Bari besteld en ik ben helemaal in mijn nopjes.

Liefs Ellis

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk! Het is echt een super kamertje ( in mijn ogen dan he haha;) )

18. huijts

huijts Lid

27 feb 2008
    14
    0
    0
    Wij hebben sinds 2 weken de bari babykamer gekregen, we hadden een beschadiging aan de kast en vandaag keeg ik van Prenatal te horen dat de kamertjes uit de handel zijn genomen en niet meer geleverd worden i.v.m. diverse klachten.
    Wij krijgen ook geen nieuwe kast meer.
    Ik wil iedereen waarschuwen en ga op tijd een andere kamer uitzoeken!
    Succes!

19. EssyenCo

EssyenCo Lid

18 jul 2008
    9
    0
    0
    Wij hebben vorige week donderdag (eindelijk) onze Bari kamer gekregen (na 16 weken wachten en 2 foute / beschadigde leveringen)

Nu was weer de kast beschadigd, maar geen probleem we mochten de kast gewoon gebruiken en er zou een nieuwe besteld worden en dan zo weer omgeruild worden !

Nu belde de Prenatal gisteren dat de Bari kamer uit de handel genomen is en er absoluut geen nieuwe leveringen meer komen ( ze hebben na 4 x een beschadigde productie het vertrouwen in de leverancier verloren....)

Dus daar kun je het mee doen. Of we ook accoord konden gaan met de kast zoals hij nu was... No Way dus he ( je koop ook geen nieuwe broek met een gat erin !) Laat ze maar met een oplossing komen, wij gaan niet accoord met deze zeer beschadigde kast en verwachten van Prenatal een goede oplossing. We hebben niet voor niets DIE kamer uitgezocht, als de zwarte kamers nou ter kust en keur werden verkocht maar das ook niet zo (als je goed zoekt vind je er misschien een stuk of 4 misschien 5.

Komen ze niet met een oplossing mogen ze zo de hele zooi weer terug komen halen en geld terug!

Dus kijk uit met de Bari kamer!

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje wat een gedoe zeg....

Ons kamertje is ook van het merk Bopita (waar het kamertje Bari ook van is) en begin hem nu wel een beetje te knijpen.
    Hoop niet dat ons kamertje beschadigt is.

Deel Deze Pagina