ja, iedereen doet t in z'n eigen tempo. Wij zijn er best lang mee bezig geweest, ik begon met geloof ik 14/ 15 weken met het uitzoeken van de spullen want de kamer moest leeg. Daarna behang eraf, muren stucken en verven, en daarna wachten op de meubels. Nu is het kamertje klaar, wil alleen nog een paar schilderijtjes maken en moet de babywas nog doen. Veel succes met uitzoeken! En ik raad je aan om op tijd de meubels te bestellen, bij ons duurde de commode (prenatal) 4 weken langer dan de beloofde max. 8 weken.... Groetjes!
Ben nu ruim 28 weken en de kamer wordt momenteel geschilderd. Meubeltjes etc zijn besteld en komen volgende week of de week erna.
Sinds 2 weken staat de meubeltjes en hangen de gordijnen, vandaag begonnen met de kleertjes aan het wassen. We moeten nog wat dingen kopen, hydrofielluiers, badcape, kruik, knuffeltjes, dekentje...de kleine dingetjes. Maar is wel fijn dat de meubeltjes al staan, zodra ik iets koop, was ik het en kan het gelijk inruimen.
Wij zijn van plan om rond de 20 weken te beginnen. Het is ook leuker als je het geslacht al weet lijkt ons, dan kun je je echt op een jongen of meisje richten.
Wij hoeven het kamertje niet te verven enzo..alleen nieuwe gordijnen. Verder gaan we dit jaar nog het kamertje bestellen als het mee zit. Zodra we hem hebben, gelijk in elkaar zetten en afmaken. Ik heb nu al bekken problemen dus wil graag zo snel mogelijk af hebben.
Als het goed is weten we morgen het geslacht! Als het 100% zeker is gaan we al wel leuke dingen uitzoeken. En anders beginnen we eind januari, dan heb ik de 20 wk echo. We hebben nu in ieder geval al alle gaatjes gevuld in de muren en de muren 1 keer wit geverft als ondergrond. Wiegje hebben we al, meubels kopen we bij Ikea.
Ik moet t even zeggen hoor.. Wat een geweldig wiegje! vanaf dag 1 dat ik die ergens zag ben ik verliefd erop.. zo leuk!
Wij zijn met 16 weken begonnen en nu écht aan de slag gegaan . We willen het deze vakantie af krijgen. Gelukkig zit er al behang en verf op de muur. De meubeltjes worden gewhite washt, en dan alles inrichten. Wil alles gewoon klaar hebben voor de geboorte, omdat ik weet dat ik het anders uit ga stellen. En dan komt het er gewoon niet van. Dus op tijd af, en geen stress straks!
Wij hebben alles in stappen gedaan. Een deel van de meubels had ik al aan het begin van de zwangerschap. Verven hebben ze rond de 20 weken gedaan. Toen de rest van der meubels, en alles ingeruimd. Maar de gordijnen en schilderijtjes en het verdere afwerken was ik best laat mee, pas rond de 36/37 weken was het helemaal klaar.
wel al bijna alle belangrijke dingen aangeschaft/ te leen: wandelwagen maxicosi kleertjes box wieg babykledingkast commode ledikantje lakentjes etc maar het staat nu allemaal in het kamertje, we willen nog nieuwe gordijnen en een behangrand, dat gaan we rond de 30e week doen.