Vandaag hebben wij deze babykamer besteld (kaal dus zonder dat blauwe beddegoed op de foto): De knoppen gaan we nog vervangen door donker houtkleurige knoppen. Nu ben ik nog op zoek naar bedtextiel. Ik zoek iets met creme, bruin, ecru, zand enz. Dit vind ik wel leuk: De muren in de babykamer zijn roomwit. De onderste helft komen nog zandkleurige en lichtblauwe banen op. De schrootjes bij het raam worden ook roomwit met om de zoveel schrootjes een zandkleurige en lichtblauw schrootje. Het raamkozijn en de deuren worden weer roomwit. Het bedtextiel zoek ik dus ook in roomwit met bruine accenten en eventueel wat grijsblauwe accenten. Misschien als het geheel straks wat te licht aan doet dat ik nog wat chocoladebruine accenten toe ga voegen, kussentjes bv. Hebben jullie nog leuke foto's om ideeën op te doen of van wat je zelf leuk vindt???
leuk kamertje ik heb de serie gekocht van de slaapbeer erg leuk hoor!! ik ga ook alles combineren met creme bruin. Wij gaan lambrisering door de gehele babykamer maken en dan de planken om en om schilderen dus een bruinachtige/camel kleur met creme.