baby kamer thema kiezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kim90, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    ik vind op www.welke.nl zoooveel leuke ideetjes voor de baby kamer :)

2. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook winnie the pooh behang en dat duurde maar even voordat ik dacht Jeetje wat heb ik nou uitgekozen.. Heb er achteraf spijt van gehad en deze keer ook gewoon neutraal gehouden. Onder invloed van je hormonen kies je soms anders dan.je.normaal zou doen

3. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk van beide hebben ze veel... Lakentjes en andere dingen in een kamertje...
    Ik denk dat je moet doen wat JIJ het leukste vind.. Anders snuffel je eerst even rond van welk thema je de leukste dingetjes vind ;)

4. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik ben persoonlijk niet van de thema's maar al ik zou moeten kiezen dan koos ik voor Woezel en pip.

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    #25 JoyofLiving, 28 okt 2013
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
    Wij gaan ook steeds voor thema's hihi, vind ik juist leuk! Bij de eerste hebben we het tijgertje thema gekozen. Maar dan zwart/wit en nu gaan we voor Lief Lifestyle (donkerblauw/rood gecobineerd met wit).

Ik moet wel zeggen dat ik snel uitgekeken raakte op tijgertje, maar de kamer was dus ook heel neutraal, geen kleur. Heb na een maand dus allemaal turquoise acc toegevoegd hihi toen was het wel leuker. Maar zal eens een foto plaatsen hoe het was.

Nu zou ik denk ik eerder voor Woezel en Pip zijn gegaan als ik dan moest kiezen tussen die twee.

6. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    een thema is leuk hoor en hoef je helemaal niet overdreven te doen.
    wij hebben woezel en pip en ons meisje is 2 en vind het nog steeds geweldig.
    we hadden de meubels en muren gewoon wit en een canvas schilderij van woezel en pip, kapstokje, muziekdoos en 2 knuffels.
    nu hebben we op de ene muur 2 roze bloemenlampen van de ikea en naast de comomde zo een hanger ook roze van de ikea.
    en roze opbergdozen voor al het speelgoed en op de muur haar slaapliedje.
    kom maar een keer kijken kimmy ;)

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet gaan voor een thema, een leuke tekst op de muur en allerlei bijpassende accessoires is meer iets wat ik zou doen.
    Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Woezel&Pip gaan.

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.283
    2.233
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zoiets is toch leuk: Woezel en Pip

Ik zou ook voor Woezel en Pip gaan. Gewoon lekker doen wat je zelf mooi vind. Ik zeg altijd: een mooie babykamer met toeters en bellen is voor de ouders, niet voor het kindje. Die merkt er de eerste tijd toch niks van.

Deel Deze Pagina