Hoi, Ik heb bij de IKEA gordijnstof gekocht voor de babykamer en laat hier (logischerwijs) gordijntjes van maken. Maar ik vind het leuk om de stof nog wat vaker in het kamertje terug te laten komen. Nu heb ik er al bekleding van rieten mandjes van gemaakt (2). Hebben jullie verder nog ideeen? en dan specifiek waarvoor deze stof geschikt is? Ik heb er niet echt veel vestand van en twijfel of die gordijnstof bijv. geschikt is voor een aankleedkussenhoes? Ben benieuwd!!!
een bijpassend lakentje voor in het wiegje of ledikant? is heel simpel en staat wel leuk. SierKussentje in dezelfde stof samen met de beklede mandjes is hardstikke leuk.
Misschien kan je een randje gordijnstof terug laten komen in de klamboe/hemeltje, als je die hebt. Of reepjes gebruiken om fotolijstjes aan op te hangen. Dus vanaf twee hoeken naar een haakje in de muur bijvoorbeeld. Maar dat ligt natuurlijk erg aan de stof van de gordijnen..
Je kan er idd een hoes voor het aankleedkussen van maken. Heb ik ook met een mooi stofje gedaan maar dan heb ik in het midden een strook van een flanellen doek (van de hema) er tussen genaaid.
Misschien staan hier leuke dingen tussen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet.html