Enige tijd geleden hebben wij een advertentie gezien van een buggy van het merk Nuna. Op de website staat dat hij bij prenatal verkrijgbaar is maar de prenatal hier bij ons in de buurt heeft alleen de stoelen van het merk Nuna. Weet iemand waar ze deze buggy's verkopen!? http://www.nuna.eu is de website.. Edit moderator: Verplaatst naar de babyuitzet. [/b]
o.a bij de babysuperstores, op de site kun je kijken naar de winkels die ze verkopen. Als je eventjes belt van te voren weet je het zeker. De kinderstoelen komen me wel erg bekend voor moet ik zeggen.
Heb ik al gedaan. Ik heb een paar zaken gebeld nav. dat ze op de website van nuna staan maar zij verkopen dus alleen de kinderstoel
ik lees mee!wat een gave buggy!Hij is te koop via mammas and pappas maar dat is een britse?site......Ben echt heel erg benieuwd hoe hij rijd!ziet er in elk geval super uit!
Ja gaaf he! Dat vonden wij nou ook haha. Ja ik had die site van mammasenpappas ook al gezien alleen die is inderdaad Brits. Het lijkt me toch dat hij ergens in Nederland ook wel verkocht wordt (Hoop ik!)
Ik heb hem op de 9 maandenbeurs gezien en vind hem werkelijk geweldig! Hij is wel heel prijzig in NL. 270 Euro geloof ik. Veel goedkoper met de lage pond hem in de UK te bestellen!
Ja ik vind de mclaren al duur maar deze is dus een tikkie erger. Je kan hem trouwens meenemen op de fiets met weer een aparte adapter.
Ik heb de site van Nuna even uitgeplozen voor je en daar is te zien via "pers" o.a. en wat nieuwsberichten dat juni 2008 het merk Nuna is geintroduceerd in Nederland en dan alleen de kinderstoel. Ze zijn inderdaad ook pas net actief in UK bij mamas & papas. Helaas is de buggy nog niet te koop in Nederland via hun verkoopkanalen... Ik zou via het kopje "contact" gewoon een bericht sturen naar Nuna met de vraag wanneer de buggy in Nederland wordt verwacht... Succes!
ik weet niet waar je woont, maar moet je even bij burgerhout babystore in rotterdam of sliedrecht navragen. daar heb je heel veel soorten en modellen en verschillende merken
Joeeehoee! Ik heb hem vanmiddag besteld bij de babyplanet! Ze hadden hem nog niet in de winkel staan, maar ze konden hem al wel voor mij bestellen. Word deze week gebeld wanneer ze hem leveren. Hij was inderdaad 269 euro