Gezocht Duowagen

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Meis85, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Gezocht een Duowagen,

evt met adapters voor reiswieg/maxicosi
    wie heeft er een staan en wil deze kwijt? uiteraard tegen schapelijke prijs.
    graag omgeving achterhoek
    ik hoor graag als iemand er een over heeft.

2. joja

joja Actief lid

24 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb straks een phil en teds over. Ik heb hem al tweede hands gekocht. Volgens mij kunnen er geen maxi-cosi adapters op. Heb hem zelf gebruikt voor hier in de omgeving boodschappen en wandelen. Dus ook niet in en uit elkaar geweest nadat we hem hebben opgehaald. Maar hij werkt goed en de banden zijn nog prima (niet versleten).
    Zal binnenkort eens foto's maken en op mp zetten. Maar voor interesse kun je altijd een berichtje sturen.

3. boumul

boumul Nieuw lid

27 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Onze tweeling is nu inmiddels 4 jaar en maken geen gebruik meer van de duo kinderwagen
    Wij willen onze Urbun Jungle duowagen te koop aanbieden:

Hieronder info:
    Zeer mooie Urban Jungle duowagen. Kleur donkerblauw. Is met 1 hand te besturen.
    Inclusief: 2 reiswiegjes, 2x paraplu, regenschermen voor duobuggy en wiegjes, beddengoed voor wiegjes, 2 voetenzakken, 2 seat insert rood, bumper bar duo zwart (duwstang voor lange mensen), grote zwarte luiertas one tree hill.
    De perfecte duowagen ! Is in goede staat. De nieuwprijs lag rond de 1500 euro.
    Kan door alle gangbare deuropeningen en in vrijwel alle winkels.
    Prijs n.o.t.k.

Deel Deze Pagina