Hallo dames, 16 oktober hebben wij helaas een miskraam gehad. Nu test ik positief. Is dit valse hoop of zou het kunnen? Zie foto. Liefs Sannie
Hee Beckje, Dankjewel voor je reactie, is dit niet wat te vroeg na een miskraam, ik weet dat je het meest vruchtbaarste bent na de miskraam maar ik durf het niet te hopen, wil niet weer een teleurstelling. Groetjes
Is dit niet erg snel na je miskraam? Is net 3 weken geleden. Ik hoop het niet voor je maar het zou ook nog hcg van de eerdere zwangerschap kunnen zijn? Of heb je nog negatief getest tussendoor?
Heb niet meer getest, wilde er niet meer mee bezig blijven, maar kreeg weer pijn in mn borsten dus denk zal is kijken en kreeg dit als resultaat.
Lijkt me niet dat dit al van een nieuwe zwangerschap is. Dat lijkt me wel snel. Het zwangerschapshormoon heeft ook tijd nodig om volledig uit je lichaam te gaan. Ik zou over een weekje nog eens testen en dan kijken wat het doet.
Ik ben bang dat de hcg je lichaam nog niet verlaten heeft. En dat dit dus nog steeds vsn je mk is. Sorry
Helaas kan HCG tot bijna 2 maanden na je miskraam nog in je urine en bloed voorkomen dus het is echt lastig in te schatten of het nog van je miskraam is of al een nieuwe zwangerschap. Misschien kan je bloed laten prikken bij de Huisarts zodat die de waardes kan zien?
Na een miskraam blijft er nog een tijdje hcg in je lichaam. Daar kunnen wel een paar weken overheen gaan. Is er ook een echo bij je gemaakt om te zien of je baarmoeder goed leeg is? Ik heb woensdag een miskraam gehad en toen ik s' middags bij de verloskundige een echo liet maken bleek er nog een embryo te zitten. Met kloppend hartje. Het komt niet heel vaak voor, maar tja ook dan blijft een test positief natuurlijk.
Ik heb 3 keer een mk gehad waarvan ik daarna meteen weer zwanger was Eerst op 22 november 2009 ik had een negatieve test daarna gehad dus ik wist dat de hcg verdwenen was, door middel van ovulatie testen wist ik dat ik 9 december weer een eisprong had en 10 dpo op 19 december teste ik positief Daarna op 16 januari een miskraam gehad, weer door middel van ovulatie testen mijn ei gespot deze was 2 februari, 9 dpo op 11 februari teste ik positief, Beide zijn daarna blijven plakken
16 oktober is 23 dagen geleden. Als er meteen na je verlies een nieuw eitje is gaan rijpen en springen (hoewel dat vaak wel eventjes duurt, omdat het hCG eerst laag genoeg moet zijn) en als jij dan ook nog eens snel hCG aanmaakt, dan zou het misschien kunnen... Maar da's wel een grote misschien. Ik vind het streepje wel erg goed zichtbaar voor 3 weken na een miskraam. En je was ongeveer 7w toch? Dus dan is het hCG nog niet zo skyhigh dat het niet uit je lichaam zou kunnen zijn.. Tenzij je miskraam niet helemaal volledig was.. Is dat eigenlijk gecontroleerd?
Madelie wat een geluk!! Toch nog een kleintje in je buik hebben. Of wist je al dat het er twee waren?
Lastig dat je niet meer getest hebt. Het zou nog van je vorige zwangerschap kunnen zijn.maar daar voor vind ik hem wel heel duidelijk. Of er moeten nog restjes achter gebleven zijn. Ik zou maandag nog eens testen. En even contact op nemen met de vk. Zij kan door middel van een echo wel zien of het rest weefsels is of niets. Succes
Hier twee keer gelijk weer zwanger na miskraam dus kan zeker wel. Ik heb wel negatief getest tussendoor. Wat zeker aan te raden is, via je huisarts je waardes te laten checken zodat je zekerheid hebt. Succes
tja het kan wel. over 3 dagen weer testen. dan zie je of hij oploopt. heel spannend, hoop t beste iig. wist trouwens niet dat hcg nog zo aanwezig kan blijven na die tijd. hoop dat ik toch gelijk heb voor je
Dankjewel voor jullie reacties, ik heb nog een controle echo gehad waarop mijn baarmoeder goed ''schoon'' was. Vrijwel direct na de miskraam waren alle symptomen weg. Nu komt het weer allemaal terug. AAARGH ik word gek van die onzekerheid. Ik ga maandag contact opnemen met gyn, ik word daar onder behandeling gehouden. En maandag zal ik nogmaals testen. Op dit moment ga ik nergens vanuit, wil niet weer een grote teleurstelling hebben, die heb ik nu al genoeg gehad.