ff heel hard lachen om iemand die hier net aan de deur staat

Discussie in 'De lounge' gestart door daphne78, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Trrrringgg de deurbel gaat..
    Daphne sjokt naar de deur (heb geen zin in visite)
    Daphne doet de deur open (daphne is 28 jaar, en 5 maandjes zwanger)
    Meneer aan de deur: "Is jouw papa of mama thuis"
    Daphne: "stilte"
    Meneer: "of ben je eigenaar?"
    Daphne: "ja geloof dat dit huis van mij is ja....(inmiddels al 2,5 jr geleden gekocht)"
    Ik dacht al meteen, die man kan proberen te verkopen wat ie wilt, maar niet aan mij! Hele discussie over de kozijnen over energiebesparing (wij hebben beneden al helemaal dubbel glas, en de kozijnen hoeven niet vervangen te worden op dit moment, dat is pas over een jaar of 5 aan de beurt)

ZO moest dit ff delen
    Voelde me ff 20 jaar jonger :) Toen was het namelijk wel normaal dat ze aan me vroegen of papa en/of mama thuis was.

Groetjes Daphne

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tssss, was een een hele oude man die stekeblind was ofzo? Ach, een complimentje is ook niet weg ;)

3. Niet meer actief

hihihih :)

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hahahaha, grappig. Ik werd laatst een jaar of 20 geschat, dat vond ik al jong, hihihi.

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb dat ook wel eens gehad ja hahaha, leuk toch dat we er jong uitzien :D

6. pammy

pammy Actief lid

hahahah lachen

7. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Dat had mijn vader laatst toen hij met mijn neefje van 7 op pad was. Mijn vader riep hem en hij hoorde het niet, zei een vrouw tegen hem "Je vader roept je" zegt mmijn neefje "mijn vader, dat is opa hoor". Die vrouw geloofde mijn neefje niet en kwam het aan mijn vader vragen of hij zijn opa of zijn vader was..
    Hahaha
    :)

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wahahaha wat een mooi verhaal!

9. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Goeie grap (en geinig opgeschreven)! Enne... da's zeker wel goed voor je ego ofnie? :)

10. Danny

Danny Niet meer actief

hahaha wat grappig zeg, die was z'n bril zeker vergeten!
    Ik heb dat ook vaker ik werk in de thuiszorg dus met allemaal oudjes en die schatten mij ook vaak rond de 16, erg he!

11. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wat een enorme Pi*P

12. Niet meer actief

hahahaha

lachen hoor...

dit gast had zeker dubbele beglazing in zijn bril...

was hij zelf niet toe aannieuwe beglazing...?

om je te bescheuren...

Aoife

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik had laatst in de winkel, Mijn zoontje had ik geld gegeven om een auto te kopen. dat de cassiere aan mijn zoontje vroeg of hij dat wel mocht kopen van zijn zus (mij dus) ahum.

14. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    :) :) :)

Echt grappig. Wij hadden laatst ook zo iets gelijks.
    Mijn man deed de deur open en toen vroeg ook een meneer of zijn vader er ook was? Ha ha ...ik kwam niet meer bij! Op je 28e moet je dat toch zien als een complimentje!?

15. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    :) das idd wel lache zeg.
    Maar idd een complimentje voor jou; zou ik ook erg blij mee zijn als ze me zo zouden aanspreken.

Silly

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oooooow dat heb ik zoooooo vaaak! Laatst ook iemand aan de deur die dat vroeg.
    Nou ik vind dat echt geen compliment als ze vragen of je vader en moeder thuis zijn!

Zo ging ik ook een keer boodschappen doen en nam wat breezers mee...
    Vraagt dat mens aan de kassa..."ik neem aan dat je 16 jaar of ouder bent?"
    dus ik ...euh JA!
    Vraagt ze om mijn legitimatie!
    MUTS!
    M.a.w. ik lijk op een 15-jarige!
    Dus ik laten zien,ging ze een heel verhaal ophangen dat ze dat moet vragen want als er toevallig controle is,dan zijn zij de pineut.
    Enige troost was dat ze er nogal dom en niet zo mooi uitzag,hahaha,gemeen heh...
    Maar vond het echt een belediging.
    Nou word ik altijd jonger geschat en hoop er later mijn profijt van te hebben,maar das ook geen garantie....wat als ik nou ineens een rimpelattack krijg... :confused:

Jonger geschat worden vind ik niet zo erg,maar als ze vragen of mijn ouders thuis zijn,vind ik dat geen compliment.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, dat heb ik ook gehad toen ik ong net zolang zwanger was als jij bent, hahaha.
    Alleen ik reageerde: ik ben hier de baas op zijn vraag of mijn ouders thuis zijn, waardoor ik alleen maar ongeloofwaardiger overkwam hihihi.

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, w8 maar tot je bevallen bent! :)
    dan zeg ik altijd: weet ik niet, wil je t nummer hebben? Kan je t ze vragen.

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Leuke verhalen dames!

Ik had het ook een paar maand geleden. Ons huis was net opgeleverd en er stond iemand aan de deur voor de WOZ-waardebepaling. Zegt ie: "hallo, zijn je ouders ook thuis?". :-k Dus ik: "Vast wel, maar niet hier!".
    En ook nog bij de DEKA. Toen ik een flesje malibu ging halen. "Je bent toch wel 18 he?". Ik (heel blij): "Ruud, ruud, ze zijn er ingetrapt!". :whistle:
    Die vrouw werd rood tot achter d'r oren :oops: en begon zich gelijk te verontschuldigen toen ik zei dat ik 26 ben.

Nou, ik vind het echt een compliment. Ik voel me namelijk nog helemaal geen 26!

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vond het ergens wel een compliment, maar ik was zo vreselijk verbijsterd. Ik weet dat ik er niet "oud" uitzie, maar zo jong dat ik nog bij mijn ouders zou wonen, en dan ook nog echt "pappa en mama". Nee dat was heel weird.

Leuk om jullie ervaringen hier te lezen, hier wordt ik gewoon heel vrolijk van als ik dit allemaal lees.

Deel Deze Pagina