Meer slijmverlies als je opgewonden bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben vandaag 6 weken zwanger en had gister en vandaag echt dat doorzichtig/witte slijm wat je bij je eisprong ook hebt ( waar je draden van kan trekken :oops: )

Echter was dit alleen als ik opgewonden was want daarna werd het weer gewoon een doorzichtig/wit/geel papje ( sorry voor taalgebruik :oops: )

Hebben meer mensen dit is dat normaal?

2. MvN

MvN Niet meer actief

iemand?

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb wel alst van slijm dat is gewoon wit/ doorzichtig niet geel ofzo. dus zou door je zwangerschap komen denk ik

4. MvN

MvN Niet meer actief

Dat slijm is bij mij ook wit/doorzichtig,

Maar mijn gewone afscheiding is wit/geel

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb sinds zwangerschap sowieso al meer afscheiding dan ervoor.. In een opgewonden bui dus ook weer net ff meer, dan normaal..

6. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Als je opgewonden bent, word je toch "nat" (weet niet hoe ik dit netjes kan zeggen :) )
    Dus het lijkt mij vanzelf sprekend, als je al meer afscheiding hebt, en dan ook nog opgewonden raakt dat dit veel meer lijkt dan normaal.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

idd, is heel normaal en heeft niets met je zwangerschap te maken. het zorgt er gewoon voor dat je wat gemakkelijker seks kan hebben. dat je het nu pas merkt komt waarschijnlijk omdat je er nu op let, maar als het goed is werkt het al jaren zo bij je ;)

8. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Bij mij wel, zit niet zomaar zo'n mooi wondertje in mijn buik! :)

Deel Deze Pagina