groot bed.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vanes, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Met 2 in een groot bed??

1. Ja!

2. Nee, beter wat later

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Met 2 jaar in een groot bed??

2. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Ja hier wel... maar dan wel een meegroei bedje... dus ze kan er zelf wel in en uit... en het is net wat groter dan de ledikant.... maar nog steeds kleiner en geborgener dan een 1pers bed!...

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier gewoon een 1 persoons hoor...makkelijker en als ze geborgen wil liggen dan proppen we er de kussens maar bij...hihi ze gaat nu ook nog in haar baby bedje helemaal tegen het hoofdeinde liggen....dus daar voelt ze zich ook niet helemaal geborgen...

Heb het bed al in huis...maar wacht nog eventjes.....ze lijkt nog zo klein...hihi.

Groetejs,
    Miranda

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hoor, waarom niet?

Wij gaan binnekort ook een gewoon bed voor Sasha kopen, in haar ledikant slaapt ze niet en we hopen dat ze dan op dr eigen kamer wilt liggen.

5. Wij willen Jelle binnenkort ook verhuizen naar een peuterbedje of gewoon bed. Zo rond zijn tweede verjaardag denk ik, misschien iets later.
    Moet wel kunnen volgens mij, hoor ik ook van anderen die dat al gedaan hebben... zelf moeten we het dus nog maar zien, hoe het gaat. Ik denk wel dat ik er een soort hekje op de zijkant maak, dat ie niet zoaar van z'n bed valt. Hij draait namelijk best flink in bed.

Deel Deze Pagina