houten treinset voor onze nu nog dreumes - dilemma.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nosam, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    hi ya'all.

over een maand wordt mijn knulletje 2 jaar.
    ik wil heel graag een houten treinset voor hem kopen.

nou zijn er zoveel maten, merken, vormen, delen etc.
    dat ik echt even door de bomen het bos niet meer zie.

brio, eichhorn, ikea, hema, thomas de trein etc.

- welke hebben jullie en wat raden jullie nou echt aan?
    - weten jullie nog een site waar ze goedkoop te bestellen zijn?

dank alvast. ;)

2. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    oh & ik wil wel graag één van de merken als 'start'-set waar ook veel andere merken op passen.

hoorde dat ikea niet heel goed op brio en eichhorn past?
    dus die wil ik dan liever ook niet als 'start'-set

3. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik vind Eichhorn erg mooi, hema is ook prima. Eigenlijk past alles wel goed op elkaar. Nadeel van Ikea vind ik dat er kleine onderdelen aan de rails zitten (volgens mij bij Ikea, weet het niet zeker). Wij hebben veel basis rails van hema en andere 'goedkopere' merken, de treintjes en bijzondere onderdelen van duurdere merken.

4. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we wel de ikea set gekocht. Met de treintjes erbij. Nu is hij ruim 2,5 jaar en begint Thomas de trein erg leuk te vinden. De houten treintjes van Thomas hebben we nu erbij gekocht, die passen namelijk ook op het ikea spoor. Zo kunnen we steeds wat veranderen en uitbreiden, zonder er al te veel aan uit te geven.

Gewoon verschillende sporen bekijken, en bedenken of je t.z.t. nog wilt uitbreiden met spoor of andere treintjes.

5. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    hier ook ikea set, hoewel hij er nog niet veel mee doet, komt wel! Ik vind het een super set!

6. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Wij zijn gestart met ikea. Hebben er een iets bijgekocht van de hema, een uitbreidings set (tijdelijke actie) van de lidl. Houten treintjes van thomas de trein er bij en ophaalbruggen en spoorweg overgangen van eichhoorn erbij. Past allemaal, dus gewoon goedkoop beginnen, en mocht je kind het echt leuk vinden, kun je altijd aanvullen. En we hebben er iets bij wat net iets minder goed past. Ik weet niet welk merk het is dat net iets minder goed past, maar het past wel. Soms moeten wij als ouders dan even helpen, tja, zien we niets erg in.

Deel Deze Pagina