Hallo, ik heb een paar vraagjes waar ik een beetje mee zit. Ik denk dat ik voor de zekerheid de huisarts ook even ga bellen want zit me niet helemaal lekker. Mijn zoontje van ruim 5 maanden snotterd af en toe een beetje. Niet heel erg verkouden maar dan een paar dagen wel en weer een paar dagen niet. Dat gaat al zeker 3 weken zo. Bij vlagen laat hij als hij ligt wat melk uit zijn mond lopen, de ene keer iets meer dan de andere keer. Dat had toch al gestopt moeten zijn? Volgens mijn schoonouders zou hij "ziek" zijn omdat hij soms een beetje klam aanvoelt bij zijn handje en voetjes maar zijn temperatuur is netjes rond de 37 graden. Wat moet ik hiermee. Ook drinkt hij de laatste 12 dagen wat slechter. Hij drinkt nu ongeveer 100 tot 150 ml minder dan normaal. en met name de 2 tussenflesjes. De pap flesjes drinkt hij meestal in een teug weer leeg. Voorheen waren zijn plas luiers erg zwaar en nu wat minder ondanks dat hij wel ruim aan de minimale vochtgrens zit. Verder is hij erg vrolijk, ontwikkeld zich goed en heeft praatjes voor tien. Slapen kan hij ook als de beste. Tandjes zijn er nog niet te zien of te voelen. Dus ik vraag mij af wat ik hier nu mee aanmoet. Ik ga dus zoals het er nu uitziet maandag voor de zekerheid even bellen want wil uiteraard niet dat ik iets verkeerd doe wat ten koste gaat van mijn zoontje.
Hoi hoi, Het kan van alles zijn. Het kan zijn dat zijn tanden toch doorkom. De klachten lijken daar wel op moet ik zeggen. Hij heeft er wel de leeftijd voor. Het kan ook dat er virusje zit. Daarom is het wel goed om even naar de HA te gaan voor verdere controle. Maak je niet al te veel zorgen, dat is niet nodig. Groetjes Adrienne