Ik heb het gedaan! (laten huilen )

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Maar oooh wat voel ik me slecht nu!!

Esmee slaapt al een tijd slecht! 's nachts wakker worden en niett meer willen slapen. 9 van de 10 keer beland ze bij ons in bed. Maar nu was ik er klaar mee! Ze kan makkelijk doorslapen ( heeft dat redellijk vaak gedaan )

dus met pijn in mn hart haar laten huilen, na 10 min er na toe en weer weg. Het werkt!! Ze slaapt:) maar ooh wat voel ik me nu een slechte moeder.. Phoe..

Zo ben het even kwijt

:)

2. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

dan ben je echt geen slechte moeder hoor meid! even laten huilen is echt nie slecht hoor. soms hebben ze het zelfs nodig om te kunnen slapen. Knap van je meid! :) Onze oudste dochter is 2 1/5 en die probeert het nu zo; mag ik warme melk met honing? mag ik een paracetamol? (is ze dus niet eens ziek haha), ik geef haar vaak wat water en zeg dat ze ook echt moet gaan slapen nu, een tweede keer ga ik ook absoluut niet heen. Onze jongste is bijna 3 maanden, maar ik laat haar vaak ook even huilen. Ik denk dan altijd; okee je hebt een schone luier, je hebt een fles gehad, je bent niet ziek, er kan dus niet veel aan de hand zijn. Het CB vertelde mij ook altijd dat ze sowieso best een kwartier mogen huilen.
    Onze jongste heet ook Esmee! :D

Deel Deze Pagina