baby-kids outlet store

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jamintje, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Maar wil je voor die € 122,- die reiswieg er niet bij hebben dan?
    Ik denk dat je kindje daar wat lekkerder in ligt, dan meteen in de buggy-zit met gordels om en z'n beentjes wijd...

Maar goed, dat is persoonlijk hoor!

En welke kleur ga je bestellen? Ik heb een zwarte besteld, met een turquoise luiertas (á € 80,-) en turquoise voetenzak (á € 80,-) en ik heb ook de Maxi Cosi-adapterset erbij genomen (á € 32,-) dus alles bij elkaar is € 941,- en als ik alles bij Prénatal had besteld, was ik bijna € 1240,- kwijt geweest... :confused:

2. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik gebruik de maxicosi de eerste paar maanden ipv de reiswieg, ben toch niet zo lang buiten. Bij mijn eerste kind heb ik de reiswieg namelijk ook amper gebruikt. Daarnaast denk ik dat de kleine ook na een maand of 4 in de buggy kan dus vandaar.

Is die luiertas wel handig? Ik vind hem zo klein lijken maar kan het ook mis hebben. Je kan hem ook als rugtas gebruiken toch?

Verder wil ik ook de adapterset erbij nemen en de voetenzak.

Stoere wagen is het he.. zal zo trots zijn als ik erachter mag rijden.. de bmw onder de auto's hihi...

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    \

jeetje zeg ik vind het zooooooooooooooooo handig die reiswieg. als ik ergens lnger heenga slaapt ze erin. en als ik een middagje ga shoppen neem ik hem ook mee. met de maxi-cosi mag je maar twee uurtjes in.

hoe doe je dat dan. ga je nooit langer als 2 uurtjes weg? en als je een avondje naar vrienden ga?

4. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Oh ja... dat kan natuurlijk ook! Ik moet in mei bevallen, dus dat is dan wel lekker wandelweer, dus ik neem hem er maar wel bij, want ben van plan veel te gaan lopen met m'n bubby en mooie wagen :D

Turquoise is ook mooi ja! Wij combineren zwart met turquoise...

Ik vind die luiertas wel handig ja, er zitten allerlei vakjes in waardoor je er best veel in kwijt kan. En ik vind hem er ook leuk uitzien, leuker dan andere luiertassen in combinatie met de Stokke, dus ik neem hem er wel bij, ja.

Het is zeker een stoere wagen ja... Ken er geen die mooier is dan deze. Ik ben straks dubbel trots; vanwege m'n kindje en m'n mooie wagen! :D

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    In de mail stond 2-3 weken en net ff gecheckt, heb em 4 weken geleden besteld, duurt wat langer dus.
    Maar mijn vriendin moest er ook vrij lang op wachten.
    Zal eens mailen. Had niet eens door dat er al 4 weken voorbij waren ;)

Ik zou er toch wel een reiswieg bij nemen trouwens, denk dat dat ook makkelijker verkoopt als je hem na gebruik op MP zet?

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik neem aan dat de binnenkant anders afgewerkt is en dat het niet zal afgeven.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow ik had nog niet gemaild, maar had vanochtend een mailtje gekregen dat de bugaboo binnen is en opgehaald kan worden :D
    Valt dus best mee, de levertijd.

8. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik heb de Stokke besteld! Ben benieuwd wanneer ik hem mag ophalen.

9. mamainspe81

23 nov 2008
    14
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb op 10/12 een offerte aangevraagd (info@baby-kidsoutlet.nl) maar tot op heden geen reactie ontvangen.Hebben jullie enig idee of een alternatief emailadres of iets dergelijks?

Dank alvast.

10. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik mail met het volgende adres en krijg snel antwoord.
    bestelling@baby-kidsoutlet.nl

11. mamainspe81

23 nov 2008
    14
    0
    0
    Amsterdam
    Was ik weer.....

Op marktplaats ben ik de aanbieding (t/m 24dec) tegengekomen, komen jullie dit soort aanbiedingen vaker tegen voor de bugaboo of denk je dat ik echt mijn slag nu moet slaan? ik ben nl (pas) 9wk zwanger en ik wil die 12wk even afwachten.

hmmm....

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nee die aanbieding is er al een aantal maanden, dus ik denk dat het voorlopig wel zo blijft, maar zeker weten doe ik niet.
    Anders ff mailen, dat je eerst een goede echo wilt afwachten en daarom wilt weten hoelang die actie nog is.

13. mamainspe81

23 nov 2008
    14
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor je reactie.Ik heb inmiddels gemaild met ze.

Saloua ook bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina