Maar wil je voor die 122,- die reiswieg er niet bij hebben dan? Ik denk dat je kindje daar wat lekkerder in ligt, dan meteen in de buggy-zit met gordels om en z'n beentjes wijd... Maar goed, dat is persoonlijk hoor! En welke kleur ga je bestellen? Ik heb een zwarte besteld, met een turquoise luiertas (á 80,-) en turquoise voetenzak (á 80,-) en ik heb ook de Maxi Cosi-adapterset erbij genomen (á 32,-) dus alles bij elkaar is 941,- en als ik alles bij Prénatal had besteld, was ik bijna 1240,- kwijt geweest...
Ik gebruik de maxicosi de eerste paar maanden ipv de reiswieg, ben toch niet zo lang buiten. Bij mijn eerste kind heb ik de reiswieg namelijk ook amper gebruikt. Daarnaast denk ik dat de kleine ook na een maand of 4 in de buggy kan dus vandaar. Is die luiertas wel handig? Ik vind hem zo klein lijken maar kan het ook mis hebben. Je kan hem ook als rugtas gebruiken toch? Verder wil ik ook de adapterset erbij nemen en de voetenzak. Stoere wagen is het he.. zal zo trots zijn als ik erachter mag rijden.. de bmw onder de auto's hihi...
\ jeetje zeg ik vind het zooooooooooooooooo handig die reiswieg. als ik ergens lnger heenga slaapt ze erin. en als ik een middagje ga shoppen neem ik hem ook mee. met de maxi-cosi mag je maar twee uurtjes in. hoe doe je dat dan. ga je nooit langer als 2 uurtjes weg? en als je een avondje naar vrienden ga?
Oh ja... dat kan natuurlijk ook! Ik moet in mei bevallen, dus dat is dan wel lekker wandelweer, dus ik neem hem er maar wel bij, want ben van plan veel te gaan lopen met m'n bubby en mooie wagen Turquoise is ook mooi ja! Wij combineren zwart met turquoise... Ik vind die luiertas wel handig ja, er zitten allerlei vakjes in waardoor je er best veel in kwijt kan. En ik vind hem er ook leuk uitzien, leuker dan andere luiertassen in combinatie met de Stokke, dus ik neem hem er wel bij, ja. Het is zeker een stoere wagen ja... Ken er geen die mooier is dan deze. Ik ben straks dubbel trots; vanwege m'n kindje en m'n mooie wagen!
In de mail stond 2-3 weken en net ff gecheckt, heb em 4 weken geleden besteld, duurt wat langer dus. Maar mijn vriendin moest er ook vrij lang op wachten. Zal eens mailen. Had niet eens door dat er al 4 weken voorbij waren Ik zou er toch wel een reiswieg bij nemen trouwens, denk dat dat ook makkelijker verkoopt als je hem na gebruik op MP zet?
Ow ik had nog niet gemaild, maar had vanochtend een mailtje gekregen dat de bugaboo binnen is en opgehaald kan worden Valt dus best mee, de levertijd.
Ik heb op 10/12 een offerte aangevraagd (info@baby-kidsoutlet.nl) maar tot op heden geen reactie ontvangen.Hebben jullie enig idee of een alternatief emailadres of iets dergelijks? Dank alvast.
Was ik weer..... Op marktplaats ben ik de aanbieding (t/m 24dec) tegengekomen, komen jullie dit soort aanbiedingen vaker tegen voor de bugaboo of denk je dat ik echt mijn slag nu moet slaan? ik ben nl (pas) 9wk zwanger en ik wil die 12wk even afwachten. hmmm....
nee die aanbieding is er al een aantal maanden, dus ik denk dat het voorlopig wel zo blijft, maar zeker weten doe ik niet. Anders ff mailen, dat je eerst een goede echo wilt afwachten en daarom wilt weten hoelang die actie nog is.