Irritante broeken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Argh.. ik word HE-LE-MAAL gestoort van die zwangerschapsbroeken. Ik heb er een paar (waaronder 2 van de vorige zwangerschap) die lekker zitten. Die zijn stretch en en daarvan komt de band volledig over de buik.

Maar ik heb ook spijkerbroeken, daarbij komt ook een stuk stof over de buik, maar het spijker gedeelte stopt op mijn heupen. En ik word helemaal sjago van die dingen.. waarom? ZE LIJKEN STEEDS VAN MIJN REET TE ZAKKEN!

Zo..

ow, en het is verder de goeie maat. Kleiner zou niet kunnen en groter denk ik ook niet. Ik weet dat mijn vriendin er ook last van heeft.. Mankeert er iets aan mijn REET of ligt het gewoon aan die broeken?

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hahaha Gupsie! Ik denk niet dat het aan jouw achterwerk ligt! Ik heb er een met een behoorlijk formaat. Dacht dat daar de broeken wel op zouden blijven hangen, maar helaas. Ook mij zakken de spijkerbroeken af. Als ze net uit de wasmachine komen gaat het wel.

3. Niet meer actief

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb er net vanavond eentje bijgehaald ;)

5. Niet meer actief

Haha! Hier ook hoor!, ik doe maar zon buikband erom om de boel omhoog te houden, maar dat helpt ook maar een half uurtje!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    iK HEB ZE OOK VERVLOEKT. pAS NA MIJN BEVALLING WAS IK WEER BLIJ MET ZE. OMDAT DAT HET ENIGE WAS DAT REDELIJK ZAT....

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, maar kwam er achter dat positieondergoed ook mijn broeken op z'n plaats houden. Charmant zijn die tenten niet, maar iig zakken mijn broeken niet meer van m'n kont.

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Die broeken zaten mij lekker tot mx een week of 30, nu liggen ze al een paar weken in de kast, heb zelfs al weer een paar verkocht

9. Niet meer actief

hmm hoe bedoel je loeki? Ik heb al tenten tot onder mijn oksels..

Ik heb wel een REET hihi, maar boven mijn buik, onder mijn borst is het heel smal (lekker uit verhouding..pff)

10. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hier hetzelfde probleem, een hippe spijkerbroek van de Hennes gekocht (gelukkig in de aanbieding), maar hij zakt inderdaad steeds van je kont, ook met een strakke buikband eroverheen.
    De minder hippe van Noppies zit beter!
    Maar dames, het is maar tijdelijk en we moeten het er maar voor over hebben hahaha!

Geniet ervan!

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb ook zo'n broek, ook spijkerstof en hij zakt altijd af! Daarom heb ik hem ook nooit aan, want ik blijf hijsen!
    Ligt dus niet aan jou.

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik vind die juist wel fijn, maar draag er altijd een riem op. Zitten lusjes aan. Daardoor zakt hij niet af.

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb ook zo'n kreng. Zelfs een vrij duur exemplaar van Future Maman. Mooie spijkerbroek, zat met passen heel goed. Nou, na het passen hield dat al snel op. De band heeft al 2 grote gaten omdat ik steeds aan die rotbroek loop te hijsen. Bovendien zie je een hele lelijke streep over mn buik lopen waar de spijkerstof overgaat in de stretchstof van de band die eraan vast zit.
    Ik loop thuis de hele dag in mn badjas (heel genant als er iemand 's middags aan de deur komt) en in een zwangerschapsjoggingbroek. Die zit goed. Als ik netjes wil zijn heb ik nog een rok die goed zit. Maar mn laarzen passen weer niet en aan een panty moet ik echt niet denken. Ik voel me dus gewoon Ma Flodder op dit moment!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dan weet ik het ook niet meer, bij mij blieven de broeken beter zitten met mijn positieondergoed. Ik heb trouwens geen spijkerbroeken meer, want hoevel ik een leuke van Noppies gekocht had in week 14 heb ik het ding maar 5 weken kunnen dragen, daarna was ik ER UIT GEGROEID, en dat nog wel met dat kline rotbuikje van me. Hij was in de was gewoon gekrompen :(

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Och, Loeki, het zit je ook niet mee.

Ik merk wel dat als ik een hemdje in m'n broek draag, daar een shirt overheen met een buikband, dat de broeken dan iets beter blijven zitten.

16. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hier ook zo een.
    ik heb nog wel een niet zo charmante tuinbroek,die draag ik de meeste tijd.
    heb nog wel aan bretels zitten denken,maar dat voelt weer zo raar.
    straks kunnen we onze fatsoenlijke broeken weer aan,met een beetje mazzel,hahhha.

17. milou

milou Niet meer actief

de verloskundige zei dat ik te smal ben. maar als ik dit zo lees is dat niet zo en heeft iedereen er last van. dus ik heb er gelijk maar bretels bij gekocht. dat helpt.

18. Niet meer actief

hmm.. dit is duidelijk een ontwerp probleem lijkt me.. Wie zullen we mailen?

19. Niet meer actief

Haha ik heb ook zoeen rot ding toch wel veel geld voor betaald en ik heb dat ding amper aan. Zakt steeds van mijn reet en ik heb toch echt wel een kont, maar blijft niet hangen super irritant.
    Ik dacht dat het aan mij lag.

De stretchbroeken zitten prima.

Liefs Nathasja

20. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb zon ding van me zus gekregen, ik dacht yes een spijkerbroek. nou hij ligt diep onderin de kast. rotbroeken zijn het.

Ik ga toch liever voor de stretch broeken, zoals gupsie al zegt die helemaal over je buik gaan.

Hey loekie jij had het over positieonderbroeken, alszijnde tenten. ik heb positiestrings, ben er zoooo blij mee. :D besteld bij baby walz. een aanrader

Deel Deze Pagina