Ik heb vorige hier nog wat gezet over hoe hij alleen moet slapen... is nogal gevecht ..maar moet doorzetten nu is het mijn volgende vraag hoe leer je zo'n kind van 5 maanden alleen door slapen mijn cb in uk vertelde me gewoon heb beetje aaien niets geven zelfs geen water....... ik heb uitgeprobeerd maar hij was veelste wild en speen wou hij ook niet.. ik vond het echt sneu dus ik gaf hem maar melk.. zijn avond gaat al in vanaf 7 uur en 8 uur ! en ooja laatste fles is 11 uur of 12uur
Hoi, Uit je verhaal begrijp ik dat je zoontje snachts wakker wordt. Soms is dit moeilijk te doorbreken, maar je zou het volgende kunnen proberen. Maak samen met je partner of voor je alleen duidelijke afspraken. En wat belangrijk is dat je dan ook consequent blijft. Als je kleine wakker wordt....ga naar hem toe...geef idd een aai over de bol (probeer hierbij gen oogcontact te maken) en loop weer de kamer af. Herhaal dit steeds opnieuw. Je stelt zelf een grens hoelang je hem laat huilen. Dus bijvoorbeeld.....10 min huilen....aai over de bol....huilen...aai over de bol. Ik zelf ben geen voorstander om snacht drinken te geven. De kleintjes gewennen snel. En aanleren is makkelijker dan afleren Er zal wat tijd over heen gaan, maar soms zie je na een week al resultaat. Succes. Ilja