Baby kijkt tv!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ozzy, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Hoe kan een kind nou analfabeet worden als je hem niet voorleest?
    Beetje rare opmerking maar goed.
    Mijn moeder had een hekel aan voorlezen maar ik kan lezen als de beste hoor! :) .... flauwekul alsof kinderen die niet worden voorgelezen dan dommer zouden zijn :(
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    hoezo afdwalen? we hebben het over tv kijken, en nu gaat het ineens over voorlezen :rolleyes: denk dat mamabe er zelf zo overdenkt en daarom die vergelijking maakt.

    kinderen die niet voorgelezen worden, worden vast niet dommer, net zo min als dat kinderen die als een baby die wel eens tv kijkt vast niet daarom gelijk dik wordt of adhd krijgt.

    ts merkte op dat haar baby de tv wel leuk vond en vroeg zich af of anderen dat ook hadden.. ;)
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb nooit de tv aan als Eliza beneden is. Soms zie ik kindjes die nog geen jaar zijn en al weten hoe de afstandsbediening werkt. :confused:

    Vind dit erg slecht, zo groeien ze met de tv op. Ik wil dat ze buiten gaat spelen en haar eigen fantasie gaat gebruiken.
    Ik weer de tv zo lang ik het vol kan houden.
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Gelukkig weet Lieve niet hoe de afstandsbediening werkt haha
    Ze kijkt echt zelden tv,alleen zoals ik al eerder zei soms teletubbies of de tweenies,meer niet.
    Ze pakt alleen met regelmaat snel de afstandbediening en gaat er mee spelen en in dr mond stoppen haha
    Ach ja,beter dat dan wanneer ze weet hoe die werkt!
    Daarbij is er nog niet mega veel voor de hele kleintjes op tv vindt ik en daarbij heeft Lieve meer dan genoeg speelgoed om mee te spelen.
    Ze heeft geen tv nodig eigenlijk ;)
    ik ben er niet op tegen dat kindjes tv kijken,maardan wel tv kijken met mate!
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hahaha Iman weet ook hoe de afstandsbediening werkt, maar niet bewust.
    Als we tv kijken pakt ze de afstandsbediening en ze weet dat er iets gebeurd op t scherm als ze ergens op duwt!

    Iman kijkt ook met mate, smorgens kijken we KRO kindertijd (als ze op tijd wakker is) en heel af en toe een dvd van teletubbies/bumba/enz.
     
  6. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Yildiz weet ook hoe de AB werkt maar dat is denk ik ook niet bewust, ze vindt het gewoon leuk als het beeld ineens verspringe volgens mij.
    Ik heb een dvd van Bumba en die wordt grijs gedraaid iedere dag moet ze eventjes Bumba kijken!
     

Deel Deze Pagina