Wat doe jij tijdens de borstvoeding? Ik kan echt zwaaaar verliefd naar mn kleine vent kijken *smelt* Snachts moet ik mezelf wakker houden dus dan speel ik angry birds of zit ik op zp
Toen mijn dochter heel klein was zat ik idd ook de hele tijd naar haar te kijken, maar op een gegeven moment stond de tv aan (erg he?) 's Nachts viel ik zelf altijd half in slaap als ik mijn dochter aan het voeden was, dan deed ik echt niets anders. Tsja, en later was het voor ik iets kon ondernemen alweer op, zo snel dronk die troela van mij
Deed ik de eerste maanden ook, maar hoe ouder ze werden, hoe minder ik dat deed en hoe meer ik verder ging met waar ik mee bezig was.
Ik heb kort na de bevalling een iPad gekocht. Dus ik wisselde verliefd kijken af met een spelletje spelen, internetten of een boek lezen op de iPad. Het is ook een ideaal ding tijdens het kolven trouwens! Ik keek even naar foto's of filmpjes van mijn zoon om de tsr op te roepen. En daarna kon ik weer lekker een spelletjes spelen terwijl de kolf z'n werk deed.
Ik speel vaak op m'n iPhone of de iPad. Uiteraard kijk ik ook vaak naar m'n meisje... Maar ik heb ook al heel wat Ruzzle spelletjes gespeeld.
Kijk nog steeds de hele tijd verliefd naar mijn meissie Zie het ook echt als een rustmomentje voor mezelf(voed eigenlijk bijna altijd liggend in bed)
ik doe eigenlijk best veel tijdens het voeden: internetten huiswerk maken tv kijken kolven maar ook heel gelukkig kijken naar mijn wondertje!
Naar mijn mannetje kijken Maar mijn iPhone is ook mijn goede vriend. Laatste nieuws, Facebook of zp en ook heel wat spelletjes rummikub of kaarten gedaan. De laatste tijd ben ik vooral bezig dat hij wel wil drinken, of probeert te gaan zitten, met het tepelhoedje gaat spelen of gezellig op mijn tepel aan het blazen is...
Een voeding duurt hier gemiddeld 5 minuten dus ik zit net en dan zijn we alweer klaar . Altijd zo geweest, ik heb me echt nog nooit verveeld tijdens een voeding, haha.
natuurlijk naar me mooie meisje kijken, en de eerste periode zette ik de tv vaak aan, nu zit ik vaak achter de computer te voeden.
Hier duurt voeding ook altijd maar paar minuutjes, dus gewoon naar hem kijken of half slapend zijn luier alvast checken..
Studeren.. Je moet het toch een keer doen! maar ook vaak genoeg dat ik naar der zit te kijken of ze zoekt met haar hand mij op
Knap dat jullie de concentratie kunnen vinden voor studeren of huiswerk tijdens de voeding. Ik heb dan al moeite met een boek lezen. Te snel afgeleid door de kleine
Hoi hoi, Ik kijk overdag ook meestal wat naar tv en s nachts ook telefoon helemaal afzoeken. Ooh voeding van 5 minuten?! Dat zou fijn zijn, hier bijna altijd ee ur. Vind ik zelf best lang maar ook zwaar. Soms moeite om het vol te houden.... Groetjes Fabienne
Hoi agter, Ze is maandag 5 weken. Ze is 4 weken te vroeg geboren. Drinkt dmv tepelhoedje en ik slik nog domperidon. Het is suer dat de borstvoeding goed gaat, alleen een uur tot anderhalf uur voeden is hefih vind ik.zelf. Groetjes fabienne
Ik heb hier ook voedingen van gemiddeld een uur dus ik kijk meestal tv of ik speel met me telefoon.. Ik vind het ook best wel lang vooral 's nachts dan kanvik bijna niet wakker blijven..