Sportbroek in grotere maat

Discussie in 'De lounge' gestart door Wijffie75, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb een nieuwe sportbroek nodig, maar ben al heel lang op zoek en kan niet slagen. Ik heb van broeken ongeveer mt 46 of 48, vooral op mn bovenbenen. Ook ben ik 1.85m lang, waardoor bijna alle broeken te kort zijn.

Op Wehkamp is bijna alles in de grotere maten uitverkocht of uit de reviews blijkt dat de broek veel te kort is. Bij Neckerman en BonPrix idem. Ik heb ook al regelmatig iets gekocht en toch weer terug gestuurd.

Meiden met een wat grotere maat...waar kopen jullie je sportkleding?
    Liefst online, maar als je een goeie zaak weet met veel keuze is dat ook prima.

Thanks!

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

Voor mijn man winkel ik altijd online (lang 2.17m en slank). Er zijn zat winkels online die in grote lengte en breedte maten handelen. Even goed zoeken op google :)

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Scapino heeft ook langere en grotere maten..

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Bij de perry heb ik laatst een 48 gekocht van hun eigen merk INQ ofzo... bij mij is hij veelste lang 1.73 dus ik denk dat je daar eens moet kijken :)

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Decathlon heeft misschien ook iets voor je?

6. Ik zeg, joggingbroek van Prenatal. Zijn eigenlijk positiebroeken, maar ze zitten goddelijk :)

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb het toen bij H&M gekocht. Volgens mij niet eens van B=B (grotematen-afdeling)
    Maar ik weet niet of het tijdelijk in assortiment was. Maar die valt dus behoorlijk ruim!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben 1.80 met lange benen en maat 48-50, ik koop mijn sprtbroeken altijd bij de v&d!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ook lang, 1.80 en maat 42/44 en ik heb altijd broeken van bjorn borg (in de uitverkoop) en dan maat L en ze gaan tot xxl

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bedankt voor alle tips, ik ga weer verder zoeken.

@marieke, welk merk koop je bij V&D?

Scapino ben ik geweest en niet geslaagd.

11. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik heb er laatst eentje bij de schoenenreus gekocht ..

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik werk zelf in een sportzaak en krijg geregeld wat forsere dames die sporten en een broek nodig hebben. Esprit heeft een lijn speciaal voor de wat stevigere dame. Hij heet de comfort line. Even googlen misschien? Ze hadden vorig jaar trouwens ook een long serie (voor de lange benen), maar weet niet of deze er dit jaar ook weer is. Wij hebben 'm niet.

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben benieuwd, ik heb net via Wehkamp een Esprit broek besteld en via Perry 2 broeken van INQ. Hoop dat er op z'n minst eentje past :)

14. ik zou naar Decathlon gaan. Die heeft van hun eigen merk (domyos) hele goedkope sportbroeken (20eu) en bij de vrouwen gaan ze geloof ik tot xxl en bij de mannen tot 3xl. Maar bij een joggingbroek zie je het verschil toch niet verder tussen een mannen en een vrouwenjogging. Dus ik zou daar kijken (of bestellen want ze zijn ook online geloof ik)

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hmm de esprit broek vandaag binnen gekregen, maar gaat weer retour..te kort. Nu nog even wachten op die van Perry.

De site van Decathlon kan ik niet echt wijs uit worden..

Deel Deze Pagina