Goedemiddag dames, Ik heb de kast opgeruimd van onze kleine bink en er zijn een hoop kleertjes waar hij al niet meer in past... daarom vandaag het een en ander op marktplaats gezet. Er zijn een aantal stuks en pakjes bij die leuk zijn voor zowel een jongen als een meisje en die we gekocht hebben toen we nog niet wisten wat het geslacht was van onze kleine uk! Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken
Hallo! Heb het voor 8 euro op marktplaats staan. Ik wil het wel gratis verzenden voor je, dan zorg ik dat het door de brievenbus past. Groetjes, Belly!
Hmm nee dat vind ik te veel. Dan koop ik het liever nieuw bij de H&M Bedankt voor je reactie, succes met de verkoop!
De kleertjes van Noppies zijn al verkocht Kan ik met de andere kleertjes nog iemand blij maken? Het zijn echt nog hele mooie kleertjes die slechts enkele keren gedragen zijn. Sommige kleertjes zelfs nog helemaal niet. Er wordt bij ons niet gerookt, geen huisdieren en alles is alleen met Neutral gewassen, zonder wasverzachter .