Hoi, ik heb gekeken op al deze sites van babykleding merken, en heb hét eerste pakje voor ons aankomend kindje er nog niet tussen gevonden. Weet iemand nog een merk waar ik kan kijken? babykleding: Hema Friendz (V&D) Imps & Elfs Zara Dirkje Feetje Mexx Noppies Lief Lifestyle Babyface Tommy Hilfinger Esprit Koeka Name it Molo Petit Bateau
Er waa hier laatst een topic waar echt zo'n beetje alle merken in werden genoemd! Misschien even zoeken?
Moncler, Blumarine, Monnalisa, Burberry... Kijk hier even Baby merkkleding bestellen bij Coccinelle.nl Heel prijzig, dat wel. Monnalisa heeft hele mooie babykleertjes voor meisjes
Het pakje wat wij als eerste pakje hadden gekocht was van Next.co.uk Verder inderdaad z8, Benetton of de wat duurdere merken. Misschien dat je bij de Bijenkorf wat kan vinden? Hebben ze altijd erg leuke kleertjes en veel keus!
Het is al eerder genoemd maar z8 heeft echt fijne mooie pakjes! En anders van Tommy Hillfiger of noppies?
Dan ben je blijkbaar wel heel kieskeurig Wat voor soort pakje zoek je? Wat is je stijl? Dan kunnen we misschien mee zoeken
Ik ben ook fan van beebielove. Nieuwe collectie verschijnt denk ik volgende week. Maar het moet wel echt je stijl zijn inderdaad. Wat voor iets zoek je
Bedankt lieve meiden voor de vele tips! Ben opzoek naar iets unieks haha cliche hè maar het moet echt iets voor een jongen of meisje zijn als we weten wat het is niet wit ofso lekker stoer iig!