ik heb wat merk betreft echt geen voorkeur en als ik alle reacties zo lees zal ik wel heel goedkoop kleding halen maar dat is met in het achterhoofd ze zitten er maar zo kort in dat ik heel veel bij de zeeman of primark haal soms hebben ze ook leuke dingen bij de action of de lidl en dan gelukkig niet te zoetsappig of veel met auto's. laatst ook nog wat kleding gehaald bij van de Ven.
Herkenbaar, voor jongens echt superveel spul met auto's of grote teksten, ik ben er ook niet weg en mijd dus ook de prenatal e.d.. Ik koop bij de Zara, Next Direct, Tumble N Dry, Wibra & Zeeman.
Zelf vindt ik als ze zo klein zijn feetje een erg fijn merk maar ook noppies, en z8 maar......kwaliteit is niet altijd even goed. Nu hij wat groter is koop ik ook veel tumble and dry, vingino vindt ik ook leuk, B. Nosy, babyface en quapi. Tumble and dry in batavia stad is erg leuk, zit nu ook een noppies winkel. En mocht je er van houden lief lifestyle zit er ook. Online koop ik meestal bij Olliewood.nl Kleertjes.com Kinderkledingtekoop.nl Amazingkids.nl
Nu ook een jongen na een meisje, maar pff echt een stuk lastiger voor jongens. Vind zelf noppies, z8, tumble en feetje erg leuk.