Baby kleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bolkje, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ergens is het ook wel grappig, zij wil harder dan jij :D
    Maar je kan t toch gewoon uitleggen, ik heb de baby uitzet lijst erbij gepakt en heb nu wat setjes en rompertjes in de kleinste maat. Maar verder wacht ik het af. Zo af en toe komt mijn moeder met een uniseks setje aan, heel lief. Maar zoveel shoppen in het begin is gewoon niet handig.....

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb wel wat setjes maar nog niet veel om de zelfde reden als jij, hier oktober uitgerekend.

Denk dat ik in sept. Lekker kleertjes gaat inslaan.

Ik zou gewoon tegen je zus zeggen hoe je het hier verteld dat je het niet leuk vind!

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bij de oudste veel gekregen, meeste neutraal want we wisten het geslacht niet. Meeste kleertjes pas na de geboorte gekocht en veel gekregen, maar dan meer in de wat grotere maten (62-74). Wat we gekocht hebben, na 30 weken of zo.
    Nu nog helemaal niks gekocht, dat doen we wel na de geboorte want we weten weer niet wat het is.

Overigens zijn die hele kleine kleertjes voor winter of zomer niet heel anders, onze dochter is van juli en heeft bijzonder weinig korte mouwtjes etc aangehad, pas in de zomer dat ze een jaar werd. En die ene keer dat het heel warm was, alleen een rompertje.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Wij hebben voor de aanstaande beeb nog helemaal niets gekocht. Word weer een meisje en heb echt dozen vol op zolder staan. Over paar weekjes als de najaarscollectie hangt ga ik wel een paar setjes halen maar ook dat zal niet veel zijn. We moeten ook nog met het kamertje beginnen maar zitten midden in verbouwing dus dat zal ws na de vakantie worden.

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb zelf nog maar iets van 4 setjes gekocht, over een paar weken ga ik wel nog wat andere dingen halen. Tijd zat.

6. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik was pas vrij laat begonnen met kleertjes kopen, rond de 30 weken denk ik.

Let er ook op dat je niet te veel koopt, je hebt echt niet zo veel kleding nodig.
    Je koopt snel te veel, omdat er zo veel mooi in winkels hangt :)

Mijn dochtertje zit nu, na bijna 3 maanden nog in maat 50. Maar zelfs ik heb niet zo veel kleding nodig.
    Met een babytje heb je zo veel was, ik doe elke dag een wasmachine (vaak een halve machine, maar dat stel ik dan zo in). Zo kan je de kleding meteen terug aan doen.

7. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Qua basis dingen (rompers, boxpakjes) hebben we na de 20 weken echo wat ingeslagen. Wat in maat 50 en 56, zodat ze in ieder geval iets aan kan als ze geboren wordt! ;)

Vriendin van mij is in december bevallen van haar tweede meid (en laatste kindje) dus alles waar haar meisje uitgroeit komt met zaken tegelijk naar hier.

Nu neem ik af en toe wat mee, als ik iets leuk zie hangen! ;) Wel koop ik alleen maar dingen die in laagjes kunnen, want wij verwachten ons meisje begin september... Dan kan het nog 30 graden zijn, of 18 graden en regen... ;) ;)

Ik heb meteen bij iedereen die het wilde horen duidelijk laten weten dat ik een heel specifieke smaak heb qua babykleertjes (iets met prinsesjes of beertjes print... No way!) en tot nu toe van niemand iets gekregen wat we niet mooi vinden gelukkig!

Manlief stond laatst in de winkel met een uberschattig jasje in zijn hand... Of ons meisje al een jas had, en welke maat hij dan mee moest nemen... De schat! :D Zo blijven we de voorraad beetje bij beetje spekken! ;)

8. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik koop niet teveel. heb 1 pakje gekocht nadat ik wist wat het werd. 1 pakje gekregen en alle witte rompers van mijn dochter uitgezocht.
    koop nog 1 of 2 pakjes bij en verder niks. je krijgt zoveel, de meesten kopen toch kleertjes als ze op visite komen en anders stuur ik manlief wel op pad.
    idd je weet de maat ook nog niet. hier moesten we ook naar de winkel om maat 50 te kopen voor onze dochter. had ik niet gehaald en 56 was veel te groot.

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    De dagdat ik positief testen al unisex dingen gekocht. Na de geslachtsbepaling (16 wkn) helemaal los gegaan! ;)

Je kan toch gewoon zeggen voorlopig niet? Gewoon kort en krachtig antwoorden. Er zijn nu ook vestjes,.shirts lange mouw etc. Te koop hoor.

10. Haha, klopt... Mijn zusje begon ook al 'wanneer krijg ik een neefje?' nog voordat wij ermee bezig waren.... ;)

Maar zo te lezen ben ik niet te laat in elk geval, dat is al een hele geruststelling :D En gisteravond een goed gesprek met haar gehad erover; we gaan nu binnenkort een keer samen winkelen :)

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bolkje, goede oplossing, samen winkelen. Ook heel gezellig.
    Heb je je zusje al uitgelegd dat ze ook een nichtje kan krijgen? ;)

Blijft leuk dat ze zo enthousiast is.

12. Haha, ja :D ze zei ook neefje/nichtje, hoor ;) Alleen omdat we weten dat het een jongetje wordt zit ik daar nu heel erg mee in mijn hoofd :)

Deel Deze Pagina