Dankjulliewel! Vind ze zelf ook erg leuk. En Valerie vind ze erg lekker, als ze ze uit krijgt gaat ze op de bontrand sabbelen
Zijn er niet meer mensen die hun aankopen willen showen? Heb vandaag op internet dit setje besteld. Even een beetje kleur in de winter gardarobe
leuk! Ik moet ook weer ff fotootjes maken. Heb vandaag een leuk broekje van oilily binnen gekregen en als het goed is krijg ik morgen weer een hele set mexx kleding binnen...
Helemaal leuk, jullie kleertjes! Dat Noppies jasje vind ik ook errug leuk. Kan die capuchon/bontrand er ook vanaf? Afgelopen week weer een superleuk setje bij LIEF! gekocht, kon het niet laten. En tsja, dan zie ik natuurlijk nog tig andere leuke dingen die ik op "mijn lijstje" plaats (met andere woorden: die ik binnenkort ook nog ga kopen ). Hier het nieuwe bloesje:
Even offtopic: waar bestellen jullie meestal kleertjes? Zit nog in de ontdekkingsfase hiervan dus alle tips zijn welkom
Bekijk bijlage 18888 Gisteren deze winterjas maat 80 binnen gekregen en hij staat Isabella geweldig! Besteld bij Kleertjes.com
Vind ik dus ook ik dacht altijd dat er alleen maar leuke meiden dingen waren (nou zijn die natuurlijk ook leuk) maar jongens dingen vind ik ook wel écht superleuk!!