ja maar ik weet niet waar het geheugen kaartje in m'n telefoon verstopt zit anders kan ik hem nog niet op de comp zetten.
Ik heb die bontrand er ook nog op maar Megan vind het kriebelen haha. Hebben jullie de winterjas al aan trouwens?
Ow mooi zo haha! Ik vind het op zich best leuk, alleen het lijkt mij niet zo handig en een beetje propperig liggen. Hmzz, ik wil dat jasje ook wel scoren voor onze Juul!
Jasje van noppies valt normaal vind ik, en met dat propperig valt heel hard mee, hij is niet zo heel erg dik. Bontrand kan er af ja. Hier ook nog geen winterjas aan, maar nog vestjes. Wat een geweldige laarsjes zeg..
Oeh dat is een leuk jurkje zeg!!! Ik heb laatst voor ons zoontje (wordt dit jaar geboren) het een en ander bij o.a. Lief gekocht, ben dr heeeeeel trots op Bekijk bijlage 19038
Hoezo Lief verslaafd hihihi!! (ben er zelf net zo 1 hoor) Dat shirtje met Boe! vind ik erg leuk voor een pasgeboren baby!
@Dretjuh, leuk hoor! En ik hoef niet te raden naar het geslacht van de baby Ik heb vandaag via internet een nieuw jurkje van babybarb besteld, deze:
Ik zal dit topic maar eens up-en, want het is leuk!!!! Meer mensen posten!!! Ik doe vanmiddag eens mijn best met fototoestel, ben zaterdag gaan winkelen met Noah, voor Noah (en eigenlijk ook voor mezelf, maar uiteraard weer niks gekocht, en voor meneer 6 shirtjes, 1 broek, een beker en een boek..) Iemand nog leuke foto's van nieuwe kleertjes? Jongetje/meisje?