Die hebben wij hier ook, alleen in andere kleuren. Fuschia met blauw. Leuk issie he.... Ben zowieso groot baby barb fan
Dit setje heb ik voor mijn dochtertje gekocht laatst ben er echt helemaal verliefd op! alleen heb ik de sjaal en muts in een andere kleur gepakt! en haar uggs vind ik ook geweldig staan zo schattig!
@ Consider ik heb zojuist ook dat jurkje van Baby barb besteld, erg leuk. Ik wil hem aan doen op dr verjaardagsfeestje zaterdag. Hij was maar 22,50 koopje toch.
Helemaal mijn stijl dit!!! Ik heb zelf ook veel van het merk Orchestra bijna nergens te krijgen. Het dichtsbijzijnde is voor ons maasmechelen. Is wel leuk zo weet je zeker dat niet jan en alleman met hetzelfde komt
Dit vind ik Remco geweldig staan. Hij had hier voor het eerst zijn nike's aan hihi Hier ook een lief fan, helemaal leuk.
heel erg leuk die trui met zijn naam achterop! Ik hoop een beetje dat de volgende een jongetje is... kan ik voor beide geslachten shoppen...
Kan zo snel niet een foto vinden... Maar mijn ene zoon heeft hele donkere bruine ogen en kan vreselijk de charmeur uithangen. Nu heeft hij een shirtje van oma gekregen waarop staat: Ladykiller! Ik vind m helemaal geweldig!